Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kiirettä pitelee kun ei edes off-topicciin ehdi

tumblr_o69gz0FuTs1v2hrmro1_500.gif

Se tunne, kun heräät viiden aikaan aamulla kissan metelöintiin...

Se juoksi ympyrää keittiössä ja sen perseestä roikkui paskakikkara- oli taas vaihteeksi käynyt syömässä hiuksia tms, niin että se kikkara roikkui hiusten varassa.

Ja kun kissa huomasi, että yritän ottaa sitä kiinni, niin eiköhän tästä seurannut varsin koomisen näköinen takaa-ajo.

Nyt on kissa syvästi loukkaantunut kun lopulta sain sen kiinni ja irrotin sen paskan+pesin kissan perseen.

Se tunne, kun heräät viiden aikaan aamulla kissan metelöintiin...

Se juoksi ympyrää keittiössä ja sen perseestä roikkui paskakikkara- oli taas vaihteeksi käynyt syömässä hiuksia tms, niin että se kikkara roikkui hiusten varassa.

Ja kun kissa huomasi, että yritän ottaa sitä kiinni, niin eiköhän tästä seurannut varsin koomisen näköinen takaa-ajo.

Nyt on kissa syvästi loukkaantunut kun lopulta sain sen kiinni ja irrotin sen paskan+pesin kissan perseen.
Vaikuttaa kyl aika perseestä olevalta ja paskalta syyltä ja tilanteelta herätä aivan liian aikaisin. Toivottavasti sait/saat uudelleen unenpäästä kii... tai voit ottaa päikkärit/lltarit jossain vaiheessa. Tsemii päevveen siulle!

juu

ja vaarin housut.

Huomenta, miksi olen saanut tupla-annoksen unihiekkaa silmiini, kun en millään meinata herätä. o_O

Nukkumatti on välil sellainen jekkuveijjari että kiusallaan nakkasee joillekin tupla-annokset ;)

Hilpeää huomenta vaan kaikille. Elsulla oikein ihastuttava herätys :) mulla rupes koira liikehtimään tossa neljän aikoihin, kissa sentäs tajus nukkuu koko yön tuolilla. Unet oli kyllä taas laadukkaita. Miut oli kaapattu ja suljettu jonnekin ullakolle. Ryömin ulos pienestä kattoluukusta ja olin iloinen siitä et perseeni on laihtunu enkä jääny kiinni. Tapahtu siin kaikkee muutakin jännää mut en muista enää mitä :D

Huomenta, miksi olen saanut tupla-annoksen unihiekkaa silmiini, kun en millään meinata herätä. o_O
Sama tunne, kuin olisi hiekkaa silmissä #allergia

Ja kyllä se aina 90% todennäköisyydellä vituttaa nousta ennen puolta kahdeksaa ainakin.

Puol kasiin asti sai ainaki jollain tapaa kevyttä pyöriskelyä harjoitettua. Saapi odotella jonnekki sinne lokakuuhun asti kunnon yöunia, kun alkaa olla taas ihanan pimeä ja kylmä. Kaamosväsymys, kiva kaveri on.

Hmm, täytyiski muistaa uusia makkarin folioverhot, alkaa käydä rakoisiks :cool:

Back
Ylös Bottom