Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

noillepaikkeille olen sitä suunnitellut rakentavani

ruskea_raita.webp

Paha kysymys. En kyllä usko, kuluvat varmaan nopeammin (kuten laakeritkin), mitä enemmän painoa. Lähinnä tuo isompi pyörä on vaan nopeampi ja "raskaampi", kun taas pieni pyörä on hitaampi ja ketterämpi. Vähän kuin fillarin vaihteet.
Tsek. Täytyy käydä liikkeessä ihmettelemässä lisää.

Mulle tulee hihaton malli. En laita kuvaa kun tulee taas puolen sivun kokosena.

Voisi kuvitella, että rullan tiheys vaikuttaa painoon: mitä kovempi sitä tiheempi ja kovempi tuntuma jne you getit.
Edittaan vielä, että tiheempi kuluu luonnollisesti hitaammin... no joo menee hifistelyks...

Eikö ihan pian ala se ainainen tuskailu, että kyllä on kuuma! Eimitäänpystyjaksakykene.

tänään alko jo, kuulin nimittäin syömässäkäydessä ruokajonossa yhen akan valittavan "tääläki on näin kuuma"

Liian kimakka lauluääni. Ei ole uskottava. Ja vasuri soololovella varustettu keihäs pitäisi olla. Jos oikein muistan, niin tämä Irma heitti Scuttle Buttiniakin.
Tissit kompensoi.

Jos vakavasti puhuu, niin ei ton soundissa mitään vikaa mun korvaani ole, mutta ehkei noi AC/DC:n kappaleet nyt ihan parhaiten istu tohon ääneen. Sweet child o'mine esim. taas ihan hyvin. Scuttle Buttin' ei oikein irronnut kauhean vakuuttavasti :(

Ei saa ikään valittaa lämpimästä! Turkissa saatoin hieman valittaa kun lämpötila kipus viiteenkymmeneen. Eihännyt näillä keleillä wtf?

Kiva ku ulos voi mennä vaan hupparissa!

T-paita! Jengi veti silti tuol sinnikkäästi takit päällä. Se on sisua se: takista ei luovuta ennen heinäkuuta!

Kiva ku ulos voi mennä vaan hupparissa!
Anteeks :D Tai sitten taitaa olla Oulussa hieman viileää vielä tai oot vilukissa. Terve kun oli kuuma pihalla pitkissä housuissa ja paidassa.

Huomenna + 21 ja pelkkää aurinkoa = satamassa hankkimassa ihosyöpää

Anteeks :D Tai sitten taitaa olla Oulussa hieman viileää vielä tai oot vilukissa. Terve kun oli kuuma pihalla pitkissä housuissa ja paidassa.

Huomenna + 21 ja pelkkää aurinkoa = satamassa hankkimassa ihosyöpää

Varmaan ois tarennut teepaidallaki, mut ei vielä uskalla! Just jätin takinki pois. :D

Hoho, vilukissa! Bikinit nyt päälle ja biitsille! :D

Ei mun tarte ku mennä partsille niin siellä paahtuu. :D

Back
Ylös Bottom