Mielikuvitusvittu. Se on tuttu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos mopedista puhe, about time ;)Liikennekäyttöön: otto.
Kiitos nam.
Jos mopedista puhe, about time ;)
Molemmat! Itse en tosin fillaroi, mutta rullaluistelemaan taidan mennä ajettuani päristimellä kiertotietä kotiin.Minä tässä arvuuttelen: ajelisiko illemmalla polku vai moottori, ajankuluksi
Molemmat
Toisin sanoen, kysymys on terassiolut vs. mopoilu, tuo iänikuinen dilemma.ei ehi
jos käy ensi mopoilemassa lämmin kesäilta on jo: ohi
polkupyöräilemäänkin täytyy lähteä heti töiden jälkn jotta kerkeää nauttia oluen tai kaksi aurinkoterassilla ilman ollessa vielä lämmin #terveydeksi
Loppuviimeksi IMO rulliksissa on oleellisinta se jalkaan istuvuus, kuten kaikissa jalkineissa.Sain itse päähäni, että vois aloittaa rullaluistelun tänä kesänä. Sais vähän vaihtelua tohon aerobisen hinkkaamiseen. Onkohan tommoset mistään kotoisin:
http://www.stadium.fi/urheilu/rullaluistelu/rullaluistimet/228159101/k2.m-vo2-90-boa.red-black
Vaikuttaako paino rullien kokoon? En oo meinaan aivan kevyimmästä päästä.Spekseiltään nuo on ihan ok, tosin aloittelijan voisi olla helpompi aloitella pienemmillä pyörillä, mutta ei nuokaan nyt vielä isot ole.

Paha kysymys. En kyllä usko, kuluvat varmaan nopeammin (kuten laakeritkin), mitä enemmän painoa. Lähinnä tuo isompi pyörä on vaan nopeampi ja "raskaampi", kun taas pieni pyörä on hitaampi ja ketterämpi. Vähän kuin fillarin vaihteet.Vaikuttaako paino rullien kokoon? En oo meinaan aivan kevyimmästä päästä.