Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
Se on iloista puuhaa se. Peukut nostan sulle ja hatun! Sankraiteko oli se!Kävin just neljä tuntia irrottamassa ja kantamassa pihakiveystä. Jumalauta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on iloista puuhaa se. Peukut nostan sulle ja hatun! Sankraiteko oli se!Kävin just neljä tuntia irrottamassa ja kantamassa pihakiveystä. Jumalauta.
Ei oo ohi vielä. Ja joku perkeleen pässi päättänyt tehdä pihakiveyksen sellaisesta pienestä aaltotiilestä. No, nyt se puretaan pois. Tälle illalle olen kyllä lonkeroni ansainnut!Se on iloista puuhaa se. Peukut nostan sulle ja hatun! Sankraiteko oli se!
Kaljaa pitää aina olla kaapissa.Minä ansaitsisin kaljan ku ahkerasti maalasin makkarin, mut ei oo kaupat enää auki :(
Pitäs ja pitäs. On mul tuol joku suomiviina, sokeroimatonta puolukkamehua ja vanhaa vissyä. Saiskoha niistä drinkin :DKaljaa pitää aina olla kaapissa.
Ei ole oikeastaan koskaan. Eikä muutakaan alkoholia.Kaljaa pitää aina olla kaapissa.
Saa.Pitäs ja pitäs. On mul tuol joku suomiviina, sokeroimatonta puolukkamehua ja vanhaa vissyä. Saiskoha niistä drinkin :D

Näin! Saa tunkea höyläämätöntä 2" x 4" Realin tuhkaluukkuunNo niin City. Kaikki peliin!
Mulla sama homma eilen. Kärpäset täydessä touhussa.Mun takapihalla paritellaan.
Täällä oli jänöjussit asialla.Mulla sama homma eilen. Kärpäset täydessä touhussa.