Deleted member 43228
Jos kuljetusalalla lasti voisi olla seksikäs, uskon että tuo oisi aika korkealla sillä listalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh, tentti heittämällä läpi! Helpotus. En tiiä millä perstuntumalla munkitin monivalinnat, mut aika hyvin tiesin asiat näköjään :D
Elinpatologia, 7op.Aihe?
Mullon hunajaviskiä? Wanna join?Alan juoda viskiä niinku Jessica Jones.
Höhö. Kyllä osa meijän opettajista vetää vieläkin kalvoilla ja papereilla, vaikka luulin iteki niistä jo päässeeni.Työelämä tuntuu tän hiisaamisen jälkeen varmasti taas ihan iisiltä :D Ite oon kans kasvanu kalvosulkeisten aikaan ni tuntuu varmaan siks vielä haastavammalta..
Tietysti, kunhan jälkikasvu on nukkumassa. Mulla ei ole enää mitään juomia ja mies vieläpä nyysi melkein puolet erikoiskaljastaniMullon hunajaviskiä? Wanna join?

Elinpatologia, 7op.
EIH! Toisen erikois-mitään ei nyysitä, evö! Sano sille hyi.Tietysti, kunhan jälkikasvu on nukkumassa. Mulla ei ole enää mitään juomia ja mies vieläpä nyysi melkein puolet erikoiskaljastani![]()
No älä! Sillä on flunssa kylläkin... Mutta taidan Jackia ostaa lähiaikoina, se oli hyvää, banaanista!EIH! Toisen erikois-mitään ei nyysitä, evö! Sano sille hyi.
Hitto ku huomenna on hieronta ja sinne ei ihan krapulassa viiti :D Vois olla aika messevä kokemus.
Viime syksynä yhden potilaan ruho meni myyntiin, ja tarkastusta varten piti ruhon mukana toimittaa myös sisäelimet. Kaikki muut on helposti tunnistettavia, mutta haimasta jouduttiin vähän äänestämään. Kyllä sekin sitten tunnistettiin.Elinpatologia, 7op.
Nyt on tieto, voitokas iltaJoko tänään olis voitokas päivä vihdoin? Mitä veikkaa kisko?
Oli tässä aika mojova epätoivo ja ahistus yli 40 luennon kanssa. Onneks pääs tentin jälkee salille purkaa päätä maveen ja penkkiin :D Saatto kyl olla että aika nopeeta lähin pois tentistä, että kerkes tehä treenin enne iltapäivän harkkaa :DHyiyök
Mulle avauksessa patologi sano, että etippäs tuolta haima. Sanoin, että etippäs ite ku et nähtävästi tiiä kerta pistät meidät ettii. Ja näin löyty haima helposti! :DViime syksynä yhden potilaan ruho meni myyntiin, ja tarkastusta varten piti ruhon mukana toimittaa myös sisäelimet. Kaikki muut on helposti tunnistettavia, mutta haimasta jouduttiin vähän äänestämään. Kyllä sekin sitten tunnistettiin.
Tai sitten tarkastuksen suorittanut eläintohtori on ihmetellyt että "Mikähän lärpäke se tämä on"
Tjoo, ainakin Jaws on sitä mieltä.Nyt on tieto, voitokas ilta