Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tietysti, kunhan jälkikasvu on nukkumassa. Mulla ei ole enää mitään juomia ja mies vieläpä nyysi melkein puolet erikoiskaljastani :confused:
EIH! Toisen erikois-mitään ei nyysitä, evö! Sano sille hyi.

Hitto ku huomenna on hieronta ja sinne ei ihan krapulassa viiti :D Vois olla aika messevä kokemus.

Jethro mokas sukelluksen, kaikkia kiinnostaa:kakka:
No en kai mä muuten kattois:D
No mut nyt sieltä tulee T3:)

Elinpatologia, 7op.
Viime syksynä yhden potilaan ruho meni myyntiin, ja tarkastusta varten piti ruhon mukana toimittaa myös sisäelimet. Kaikki muut on helposti tunnistettavia, mutta haimasta jouduttiin vähän äänestämään. Kyllä sekin sitten tunnistettiin.

Tai sitten tarkastuksen suorittanut eläintohtori on ihmetellyt että "Mikähän lärpäke se tämä on"

Oli tässä aika mojova epätoivo ja ahistus yli 40 luennon kanssa. Onneks pääs tentin jälkee salille purkaa päätä maveen ja penkkiin :D Saatto kyl olla että aika nopeeta lähin pois tentistä, että kerkes tehä treenin enne iltapäivän harkkaa :D

Viime syksynä yhden potilaan ruho meni myyntiin, ja tarkastusta varten piti ruhon mukana toimittaa myös sisäelimet. Kaikki muut on helposti tunnistettavia, mutta haimasta jouduttiin vähän äänestämään. Kyllä sekin sitten tunnistettiin.

Tai sitten tarkastuksen suorittanut eläintohtori on ihmetellyt että "Mikähän lärpäke se tämä on"
Mulle avauksessa patologi sano, että etippäs tuolta haima. Sanoin, että etippäs ite ku et nähtävästi tiiä kerta pistät meidät ettii. Ja näin löyty haima helposti! :D

Back
Ylös Bottom