Millaisi tunteita tuo sinussa herätti ?
tuosta on jo aikaa vierähtänyt sen verran ettei ole kokemuksesta minkäänlaisia muistikuvia
mutta elokuvan olin nähnyt +10 kertaa ennen kirjan lukemista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millaisi tunteita tuo sinussa herätti ?
Huh, itse en jaksa ikinä lukea tai katsoa oikeastaan mitään kahteen kertaan.Taisin kattoa sarjaa vaan neljä tuotantokautta, sitten alko käydä tylsäksi ja typeräksi. Nyt aloin kattomaan ekaa kautta huvikseni.
Kirjat oon lukenu kaikki kolmetoista (13), englanniksi ja suomeksi.
E. Niin tosiaan kirjoja aloin lukemaan sillon ku olin kattonu sarjaa jonku kolme kautta. Muistaakseni.
Huh, itse en jaksa ikinä lukea tai katsoa oikeastaan mitään kahteen kertaan.
Olen myös kuullut tarinoita noista puolen kilometrin pudotuksista. Eikä se nyt sinällään ihme ole kun kalusto, olosuhteet, kuljettaja ym on kohdallaan.
Pystyikö muuten tuon kyseisen kasa-ampujan kanssa käymään normaalia keskustelua? Olen siinä käsityksessä notta jos tuon alan harrastajan kanssa yrität puhua, se alkaa ekan minuutin jälkeen huutaa.
@Ampuhaukka

Yleensä on aina joku syy ajaa jonnekin. Syyt ei tosin aina ole kovin hyviä. Eli ehkä sittenkin ajankuluksi. Ehkä ei. Kuka näistä tietää.
Mulla on kovin vähän hyvä tai huonoja syitä ajaa mihinkään. Nolife.
Ei mullakaan mitään elämää ole. Mutta silti tuntuu aina olevan jokin syy siirtyä autolla johonkin.
Salille tai kauppaan.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, olen mukana...Sinne taitaa päästä vain omalla rahalla, kun sinne ei niitä palautuslentoja järjestetä... Mutta nähdään kentällä vai mennäänkö vastavirtaan Euroopan halki
Irma, kun olet lukenut samat kirjat suomeksi ja englanniksi, niin eroaako ne jotenkin toisistaan kirjoitustavaltaa, tarina nyt ainakin lienee sama?
Katsoisit sinäkin Irma kunnon sarjoja.
niin kuin tätä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=IKtT_QtmyQE
Minä olen joulukuussa menossa katsomaan poikia livenä :p
@TJJ OTR tentti läpi! Onnistuin jopa satuilemaan johonkin esseeseen näköjään 20/20 pistettä. Ei mitää muistikuvaa mikä oli aihe...