Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Selkä-hauistreeni illalla!

Kenen mielestä liian pienet? Pienet ovat kätevät, eivät ole ainakaan tiellä missään asennossa :D

No minun mielestä :D

Saamari nää aamupalaverit on kyllä syvältä, kun ei ehdi edes kahvia saada ennen kuin pitää olla kuuntelemassa jorinoita. Hyvä puoli että Skypessä, niin voi olla Pakkiksella samalla :p Kaiken lisäksi yskää ja räkää alkaa puskemaan, ei hyvä :(

73,8kg.
Olo ei silti kovin lihava. Näin aamulla.

Tässä on nyt sivullinen puhuttu kilogrammoista, aiheeseen.
back.gif

Leikatkoon loputkin. Ei paljoa kiinnosta. Lähen pakolaiseks sinne Somaliaan potkimaan mummoja.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, olen mukana...Sinne taitaa päästä vain omalla rahalla, kun sinne ei niitä palautuslentoja järjestetä... Mutta nähdään kentällä vai mennäänkö vastavirtaan Euroopan halki

Minuakaan ei polttoaineen hinnat hetkauta, koska: ajelen moottoriajoneuvvoilla hupiajelua, onely

esimerkkinä, tämän vuoden polttoainekustannukset:

tammikuu 97,36e
helmikuu 38,51e
maaliskuu 60,39e

Eräs kasamies napautti 6m PPC:llä teerin jostain 400 metristä pohjammaalla. Kehui notta ei se laukaus kummonen tarvi olla, mutta tuo linnun löytäminen vaati 2 päivää..
Olen myös kuullut tarinoita noista puolen kilometrin pudotuksista. Eikä se nyt sinällään ihme ole kun kalusto, olosuhteet, kuljettaja ym on kohdallaan.

Pystyikö muuten tuon kyseisen kasa-ampujan kanssa käymään normaalia keskustelua? Olen siinä käsityksessä notta jos tuon alan harrastajan kanssa yrität puhua, se alkaa ekan minuutin jälkeen huutaa.

@Ampuhaukka

Minuakaan ei polttoaineen hinnat hetkauta, koska: ajelen moottoriajoneuvvoilla hupiajelua, onely

Minä en syystä tai toisesta osaa enää ajella vain ajankuluksi. En mopolla, enkä oikein autollakaan. Rata-ajoahan ei lasketa.

Minulla kun on pakottava tarve pysytellä poissa kotoa, kun en viihdy sielä, niin hupiajelut sun muut hommat sisältyvät siihen: kätevästi

Minen saa ihtiäni ulos hengailemaan. Vaik soliski kivaa hö. Liikaa aikaa. Vttu mikä ongelma

Minä en syystä tai toisesta osaa enää ajella vain ajankuluksi. En mopolla, enkä oikein autollakaan. Rata-ajoahan ei lasketa.

Mä olen hyvin vähän ajanut "vain ajankuluksi". Yleensä on aina joku syy ajaa jonnekin. Syyt ei tosin aina ole kovin hyviä. Eli ehkä sittenkin ajankuluksi. Ehkä ei. Kuka näistä tietää.

Piti päästå polkeen, mutta näin se käteenvetohommat vienyt tämänkin päivän, vaikka muuta olin ajatellut.

Tosin, eipä tuo kai haittaa.

Yleensä on aina joku syy ajaa jonnekin. Syyt ei tosin aina ole kovin hyviä.

Minusta pelkästää se, että pääsee pois kotoota on erittäin hyvä syy lähteä ajelulle

Back
Ylös Bottom