You don't get what?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juon olutta. Erikois.Mopsille valot päälle ja siideriä sisään.
Juon olutta. Erikois.
Iha ku mun suusta tämä teksti! Ja joo, tosiaan näkyy kaikki läpi ku vähänkää pyllistää. Ei oikee tiiä salilla että pitäskö joillekin likoille sanoa, että loistaa stringit ja ties mitkä läpi ku kyykkäävät. Ite aina pyllistelen pukkaris ku sovitan trikoita, nii tietää mitä kaikkea näkyy läpi. Kesällä löyty parilla kympillä trikoot mistä ei näy läpi ja on muutenkin tosi hyvät! Sit ku sovitti jotai "hienoja" (eli kalliita) nii niistä näky kaikki läpi tyylii ilman kankaan venymistäkin. Iha naurettavaa hommaa.Mä kävin tänään etsimässä uusia jumppapöksyjä. Pitää varmaan alkaa dieetille, kun oli niin kauhiaa kattottavaa.
Minkä takia ei voi tehdä semmosia jumppapöksyjä joista ei näkyisi läpi. Buu.
Menipäs tän päivän penkki aikas mukavasti selälle. Ehkä mä vielä opin!
Iha ku mun suusta tämä teksti! Ja joo, tosiaan näkyy kaikki läpi ku vähänkää pyllistää. Ei oikee tiiä salilla että pitäskö joillekin likoille sanoa, että loistaa stringit ja ties mitkä läpi ku kyykkäävät. Ite aina pyllistelen pukkaris ku sovitan trikoita, nii tietää mitä kaikkea näkyy läpi. Kesällä löyty parilla kympillä trikoot mistä ei näy läpi ja on muutenkin tosi hyvät! Sit ku sovitti jotai "hienoja" (eli kalliita) nii niistä näky kaikki läpi tyylii ilman kankaan venymistäkin. Iha naurettavaa hommaa.
Muista housuista ei sit onneksi näy mitään läpi!Jos penkki menee selälle, niin kannattaa varmaan tarkistaa onko siinä penkillä mahallaan vai selällään?
I knowheel yeaaah!
No olishan se kivaa jos kehittyisi suorilla sarjoilla, mutta tähän tää ny on menny. Meinaan vaan unohtaa ettei sitä ihan kaikkee kestä yhtäkkiä.:D
Iha ku mun suusta tämä teksti! Ja joo, tosiaan näkyy kaikki läpi ku vähänkää pyllistää. Ei oikee tiiä salilla että pitäskö joillekin likoille sanoa, että loistaa stringit ja ties mitkä läpi ku kyykkäävät. Ite aina pyllistelen pukkaris ku sovitan trikoita, nii tietää mitä kaikkea näkyy läpi. Kesällä löyty parilla kympillä trikoot mistä ei näy läpi ja on muutenkin tosi hyvät! Sit ku sovitti jotai "hienoja" (eli kalliita) nii niistä näky kaikki läpi tyylii ilman kankaan venymistäkin. Iha naurettavaa hommaa.
Menipäs tän päivän penkki aikas mukavasti selälle. Ehkä mä vielä opin!
Luulis mestarin osaavan, mutta välillä Fredrikilläkin menee väärin päin.
![]()
Tarkoitatko sä nyt sitä etten mä kehity yhtään vaikka mä käyn salilla jotain vääntämäs... Yyyyyyyhhyyyy!
No ei vaines. Ei taida meillä ihan samat tavoitteet olla.:D
Oho. Taas tuli vahingossa hymiö. Kyllä mua nyt kevättää selvästi.
Iha oikein taisin penkillä olla!Jos penkki menee selälle, niin kannattaa varmaan tarkistaa onko siinä penkillä mahallaan vai selällään?
Minkä ihmeen takia sarjojen välissä kovasti kukaan venyttelisi ? Tuon hyödyistä ei kai mitään tieteellistä näyttöä löydy, mutta haittoja kyllä käsittääkseni löytyy.Ei olsi niin kovasti pitäny intoilla noiden sarjojen välissä tehtävien venyttelyjen kanssa viime viikolla. Nyt sen sitten tunsi tuta kun hauikset ei olleet selkeesti palautuneet. Silti pelottavalla tavalla ois kestänyt tehä isommillaki painoilla. Scaaaryyyyy.
Mun tavoite on vain: saada perse :oops:
Mut aina voi ajatella, että kaikista pyllyistä tulee kakkaa. Tasoittaa tilannetta mukavasti.Määki tahtoisin. Tää on vähä tämmönen lätty ny.
Jäin muuten kaupassa käydessä katsomaan yhden tytön takapuolta ku se oli niin muheva. Se tais sen huomata ja mua alkoi vähän hävettää. Vaikka olin kyllä aika kateellinen semmosesta tarakasta.