Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mulla vaan näy mistään läpi...millaisia sitä nykyään myydään?!

Kyllähän nuo suurin osa meinaa kuultaa läpi ku kyykkää. Minen niin tykkää siitä ku emmä usko, että ketää kiinnostaa millaset pikkarit mulla on.

Irma tais käydä väärän alan kaupassa.

Mees ny siitä sinäki. Sä oot melkein yhtä paha ku futhermucker.

Kyllähän nuo suurin osa meinaa kuultaa läpi ku kyykkää. Minen niin tykkää siitä ku emmä usko, että ketää kiinnostaa millaset pikkarit mulla on.

Naiset :D

Mun salitrikoot eivät ole mieheni mielestä edes kireät vaan ihan löysät. Joten en usko, että näkyy alushousut läpi. Omasta mielestäni ne eivät ole löysät vaan ihan sopivat.

Tämmöinen on se vaalea britti, onko kelleen tuttu?
image.webp

Mun piti olla pääsiäisen jälkeen siveellisesti, mutta mulle tehdäänkin ylläripylläri synttäripäivällinen ja tarjoillaan vallan pöntöittäin punkkua :eek: Täytyyköhän mun nyt sitten tänään vielä kuitenkin....? Jos silleen ihan piskuisen vain, että jasaisi salille kuitenkin huomenna (niin varmaan)?

Mun piti olla pääsiäisen jälkeen siveellisesti, mutta mulle tehdäänkin ylläripylläri synttäripäivällinen ja tarjoillaan vallan pöntöittäin punkkua :eek: Täytyyköhän mun nyt sitten tänään vielä kuitenkin....? Jos silleen ihan piskuisen vain, että jasaisi salille kuitenkin huomenna (niin varmaan)?
Mä jätin viimeksi kesäkuun alussa salin väliin alkoholin takia. Vieläkin vituttaa saatanasti se!

Hyvin jaksoi vääntää, tein vielä hauikset ja forkut selkätreenin lopussa, ei ne montaa sarjaa kyllä tarvinnut.
Huomenna pitäisi sitten puhkua ja punnertaa.
Pakko kyllä illemmalla vetää pari bissee että palautuu.

Hm. Mä en muista oonko mä tehny niin aikaisemmin, mä yleensä onnistun suunnittelemaan mun salit niin että ne ei haittaa alkoholin juomista. Eiku siis toisinpäin :D Tällä viikolla en oo onnistunut tässä suunnittelussa yhtään.

Kyllä mä nyt ruuan kanssa juon ainakin yhden lasin, koska on gourmettia tarjolla. Katotaan sitten kuin käy, todennäköisesti niin että väsähdän ja menen nukkumaan viimeistään klo 23.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei olsi niin kovasti pitäny intoilla noiden sarjojen välissä tehtävien venyttelyjen kanssa viime viikolla. Nyt sen sitten tunsi tuta kun hauikset ei olleet selkeesti palautuneet. Silti pelottavalla tavalla ois kestänyt tehä isommillaki painoilla. Scaaaryyyyy.

Ei olsi niin kovasti pitäny intoilla noiden sarjojen välissä tehtävien venyttelyjen kanssa viime viikolla. Nyt sen sitten tunsi tuta kun hauikset ei olleet selkeesti palautuneet. Silti pelottavalla tavalla ois kestänyt tehä isommillaki painoilla. Scaaaryyyyy.

En tiedä mistä täällä puhutaan.

Nuo on jotain nykynuorten hömpötyksiä. Niinku nuo kaikki yks ja kaksjakoset juNppaohjelmat.

On kyllä pakko tunnustaa, että sen verran olen hömpötyksiin lähtenyt mukaan, että treenaan kaksijakoisella.

I know :ruoska: heel yeaaah!
No olishan se kivaa jos kehittyisi suorilla sarjoilla, mutta tähän tää ny on menny. Meinaan vaan unohtaa ettei sitä ihan kaikkee kestä yhtäkkiä.:D

Back
Ylös Bottom