Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kävin tänään etsimässä uusia jumppapöksyjä. Pitää varmaan alkaa dieetille, kun oli niin kauhiaa kattottavaa.

Minkä takia ei voi tehdä semmosia jumppapöksyjä joista ei näkyisi läpi. Buu.
Iha ku mun suusta tämä teksti! Ja joo, tosiaan näkyy kaikki läpi ku vähänkää pyllistää. Ei oikee tiiä salilla että pitäskö joillekin likoille sanoa, että loistaa stringit ja ties mitkä läpi ku kyykkäävät. Ite aina pyllistelen pukkaris ku sovitan trikoita, nii tietää mitä kaikkea näkyy läpi. Kesällä löyty parilla kympillä trikoot mistä ei näy läpi ja on muutenkin tosi hyvät! Sit ku sovitti jotai "hienoja" (eli kalliita) nii niistä näky kaikki läpi tyylii ilman kankaan venymistäkin. Iha naurettavaa hommaa.

Menipäs tän päivän penkki aikas mukavasti selälle. Ehkä mä vielä opin!

Iha ku mun suusta tämä teksti! Ja joo, tosiaan näkyy kaikki läpi ku vähänkää pyllistää. Ei oikee tiiä salilla että pitäskö joillekin likoille sanoa, että loistaa stringit ja ties mitkä läpi ku kyykkäävät. Ite aina pyllistelen pukkaris ku sovitan trikoita, nii tietää mitä kaikkea näkyy läpi. Kesällä löyty parilla kympillä trikoot mistä ei näy läpi ja on muutenkin tosi hyvät! Sit ku sovitti jotai "hienoja" (eli kalliita) nii niistä näky kaikki läpi tyylii ilman kankaan venymistäkin. Iha naurettavaa hommaa.

Mulla on yhdet trikoot, joiden tiedän näyttävän läpi, onneksi on olemassa pitkiäki toppeja. Tosin hyvin harvoin tulee noita käytettyä, vaikka hienot ja kalliit ovatkin. :nolo: Muista housuista ei sit onneksi näy mitään läpi!

Jos penkki menee selälle, niin kannattaa varmaan tarkistaa onko siinä penkillä mahallaan vai selällään?

Luulis mestarin osaavan, mutta välillä Fredrikilläkin menee väärin päin.

hqdefault.jpg

Ajattelin meneväni huomenna aamuvarhaisella salille, mutta en tiedä... pitää katsoa aamulla. D: Yskinyt limaa viime aikoina ihan älyttömästi, ja nyt parin päivän ajan on nielurisat on ollut jännän näköiset... (Ei kuitenkaan mitään angiinaa) Tänään on ollut hankala niellä. :< Mitä luultavimmin johtuu yskästä, mutta ei kiva.

Puoli tuntia ennen kuin uskallan mennä nukkumaan! Päivän kohokohta.

I know :ruoska: heel yeaaah!
No olishan se kivaa jos kehittyisi suorilla sarjoilla, mutta tähän tää ny on menny. Meinaan vaan unohtaa ettei sitä ihan kaikkee kestä yhtäkkiä.:D

Tarkoitatko sä nyt sitä etten mä kehity yhtään vaikka mä käyn salilla jotain vääntämäs... Yyyyyyyhhyyyy!

No ei vaines. Ei taida meillä ihan samat tavoitteet olla.:D

Oho. Taas tuli vahingossa hymiö. Kyllä mua nyt kevättää selvästi.

Menipäs tän päivän penkki aikas mukavasti selälle. Ehkä mä vielä opin!

Mä jo ajattelin etteikö kellään muulla oo oikeasti samaa ongelmaa. Tuntuu typerältä pyllistellä sielä pukukopis, mutta vielä typerämmältä tuntuu esitellä niitä pikkuhousuja kanssajumppaajille. Yritin kyykkiä Villagessa yks päivä, mutta ku ne on niin julmetun kuumat. Jumpparikoot on paljo mukavammat.
Mä yks päivä kattelin siinä soutulaitteella soudellessani yhden tytön punaisia stringejä, kun se käveli juoksumatolla. En tiedä eikö se ollu tajunnu, että housuista loistaa noin hienosti läpi vai oliko tarkoitus esitellä niitä stringejä. Mene ja tiedä.

Minen tiedä mihinkä mun penkkitouhut meni, mutta sain ylös enemmän ku ennen. Ei mitään Kajsnan lukuja, mutta ei se mitään, oon tyytyväinen tähänki. Ja suuntahan on vain ja ainoastaan ylöspäin.

Tarkoitatko sä nyt sitä etten mä kehity yhtään vaikka mä käyn salilla jotain vääntämäs... Yyyyyyyhhyyyy!

No ei vaines. Ei taida meillä ihan samat tavoitteet olla.:D

Oho. Taas tuli vahingossa hymiö. Kyllä mua nyt kevättää selvästi.

Juuh, tavoitteen mukaan naturligtvis. Miä haluun saaha niin isot musculat ku tästä kropasta irtoo. Toki tykkäänki tehä kovaa.

Mööhöhöö, just toi Simpsonit-jakso missä Marge pumppaa:D

Määki heitän hymiöt! BOOM!:D

Jos penkki menee selälle, niin kannattaa varmaan tarkistaa onko siinä penkillä mahallaan vai selällään?
Iha oikein taisin penkillä olla!
Aika luksusta penkata ku asento alkaa olla kohillaan. Latsit sai kyytiä. Tein vielä pendlay rown penkin päälle, mukavasti tuntu. Täytyy alkaa tekee säännöllisesti pendlay rowta, tuntu iha fiksulta liikkeeltä penkkiä ajatellen. Oon tehny tota Smulterin versiotakin. Mulla on vaa ollu jalat maassa. Perse pystyssä. Ja trikoista näky läpi.

Ei olsi niin kovasti pitäny intoilla noiden sarjojen välissä tehtävien venyttelyjen kanssa viime viikolla. Nyt sen sitten tunsi tuta kun hauikset ei olleet selkeesti palautuneet. Silti pelottavalla tavalla ois kestänyt tehä isommillaki painoilla. Scaaaryyyyy.
Minkä ihmeen takia sarjojen välissä kovasti kukaan venyttelisi ? Tuon hyödyistä ei kai mitään tieteellistä näyttöä löydy, mutta haittoja kyllä käsittääkseni löytyy.
No joo, vitullista hifistelyä tämä on joka tapauksessa...ruokaa koneeseen, raskasta rautaa ja lepiä, niistä ne isot miehet ja miehen kylkiluut on tehty.

Mun tavoite on vain: saada perse :oops:

Määki tahtoisin. Tää on vähä tämmönen lätty ny.

Jäin muuten kaupassa käydessä katsomaan yhden tytön takapuolta ku se oli niin muheva. Se tais sen huomata ja mua alkoi vähän hävettää. Vaikka olin kyllä aika kateellinen semmosesta tarakasta.

Määki tahtoisin. Tää on vähä tämmönen lätty ny.

Jäin muuten kaupassa käydessä katsomaan yhden tytön takapuolta ku se oli niin muheva. Se tais sen huomata ja mua alkoi vähän hävettää. Vaikka olin kyllä aika kateellinen semmosesta tarakasta.
Mut aina voi ajatella, että kaikista pyllyistä tulee kakkaa. Tasoittaa tilannetta mukavasti.

Back
Ylös Bottom