dave
Vikkelin kilauttaja
Satula on päin persettä.Olisko tämmöinen polkupyörä viilee, kun kesällä polkaisee terassikierrokselle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Satula on päin persettä.Olisko tämmöinen polkupyörä viilee, kun kesällä polkaisee terassikierrokselle.
Ei niitä kovin montaa asiaa taida olla,mitä pystyy vähentään, mutta esim. kotitalousvähennyksen pystyy, jos teettää hommia.No mulle taas täti sanoi puhelimessa, että näin se vaan menee kun sitä kummastelin.
Tai voinee se olla että hokasin sen verran väärin, voidaan siitä varmaan juu vähennykset ottaa pois, mutta ei se paljo hetkauta. Samat rosentit ne melkein on, kun töissäkäyvällä. Ainakin minulla.
Niin. Tai sitten voi tehdä samalla vaivalla jotain, mikä on oikeesti mukavaa. Rullaluistelukausi avattu viikonloppuna. Siinä on aerobista minun makuuni.Juoksu on kuntit terapeuttista hommaa... kun muistaa aktiivisesti olla ajattelematta sitä että juoksee, niin se alkaa rullaamaan. Ja myöskin pitää pitää tahti senmoisena, että jaksaa.
Siinä on aerobista minun makuuni.
Entä jos päätät lihota 5 kilogrammaa? Lähteekö sitten pari?
Varmaan lihoisin 10 kilogrammaa. Lihominen multa onnistuu kiitettävästi, laihtuminen ei.
Juoksu on kuntit terapeuttista hommaa... kun muistaa aktiivisesti olla ajattelematta sitä että juoksee, niin se alkaa rullaamaan. Ja myöskin pitää pitää tahti senmoisena, että jaksaa.
Lihominen multa onnistuu kiitettävästi, laihtuminen ei.
74,2kg. Iltapaino. Olen virallisesti #lihava
Juoksu on hieno laji, jokaisen pitäisi pystyä juoksemaan ilman taukoja 10km helposti jos ei ole fyysistä vammaa.... Mielummin se puolikasM
Aamupaino. Sama. :(
Naisen ei = kyllä
Juoksu on hieno laji, jokaisen pitäisi pystyä juoksemaan ilman taukoja 10km helposti jos ei ole fyysistä vammaa.... Mielummin se puolikasM
Naisen ei = kyllä
Aamupaino unohtui tänään. Koska on joku tiistaimaanantai ja vitutti.
Pitää yrittää huomenna muistaa suorittaa.
Tästä tiistaimaanantaista voisi olla iloinen. Mutta kun seuraava vapaa on 1,5vkon päässä, niin ei.