Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mulle taas täti sanoi puhelimessa, että näin se vaan menee kun sitä kummastelin.

Tai voinee se olla että hokasin sen verran väärin, voidaan siitä varmaan juu vähennykset ottaa pois, mutta ei se paljo hetkauta. Samat rosentit ne melkein on, kun töissäkäyvällä. Ainakin minulla.
Ei niitä kovin montaa asiaa taida olla,mitä pystyy vähentään, mutta esim. kotitalousvähennyksen pystyy, jos teettää hommia.

Esim. Teettää kotiin hienoja taideteoksia tai maalauttaa kämpän todellisella punamultamaalilla:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001147894.html

Viimeksi muokattu:
Juoksu on kuntit terapeuttista hommaa... kun muistaa aktiivisesti olla ajattelematta sitä että juoksee, niin se alkaa rullaamaan. Ja myöskin pitää pitää tahti senmoisena, että jaksaa.
Niin. Tai sitten voi tehdä samalla vaivalla jotain, mikä on oikeesti mukavaa. Rullaluistelukausi avattu viikonloppuna. Siinä on aerobista minun makuuni.

Treeni: zek
Loppuilta: sohvalla

Ei ollu mun vakiokaupassa Salmiakki Vichyä. Oli "hylly varattu uutuustuotteelle" mutta tuotetta ei missään! Olen tuohtunut. Pitääkö tässä Härkösen TImpalle kohta soittaa että kuka vastaa.

Varmaan lihoisin 10 kilogrammaa. Lihominen multa onnistuu kiitettävästi, laihtuminen ei.

No, mutta jokin sentään onnistuu. Onnistuminen on aina hienoa.

74,2kg. Iltapaino. Olen virallisesti #lihava

Juoksu on hieno laji, jokaisen pitäisi pystyä juoksemaan ilman taukoja 10km helposti jos ei ole fyysistä vammaa.... Mielummin se puolikasM

Joku voisi kertoa mun polvelle, että pitää pystyä juoksemaan 10km. Mä luulen, että se irtisanoutuu tehtävästä jo parin kilsan jälkeen. En halua kokeilla.
Joten en juokse.

Tästä tiistaimaanantaista voisi olla iloinen. Mutta kun seuraava vapaa on 1,5vkon päässä, niin ei.

Mulla on tällä viikolla se mukava työputki. Torstaina työpäivä jatkuu koko illan ja seuraavan yön. Hyvällä tuurilla ehdin nukkua pari tuntia ennen perjantain työpäivää. Mutta jos yöllä hommat yhtään venyy niin en ehdi. Eli en ehdi.

Back
Ylös Bottom