Onpas sulla maanantaisin pitkä istunto.
No koko viikonlopun - vieläpä pidennetyn semmoisen sonnat o_O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas sulla maanantaisin pitkä istunto.
No juu, jos koko viikonlopun pidättelee ja vetää kahmalokaupalla mämmiä, niin en yhtään ihmettele vaikka menisi pari päivääkin.No koko viikonlopun - vieläpä pidennetyn semmoisen sonnat o_O
Hae Googlesta! Ahahahahaa.Ainii mut voihan vittu. Mulla ei oo kotiavaimia.
Ansiosidonnaisella se ei 20 % alle mene. Tai menee toki muutosverokortilla, mutta sit maksellaan mätkyjä. Sellainen hienous siinäkin joka tuli itselle aikoinaan yllärinä.Ei muista, mutta muutosverokortillahan tuostakin pääsee.
Tarkistin:
Aikuiskoulutustuesta pidätetään pääsääntöisesti veroa 20 %. Halutessasi muutosta ennakonpidätykseen, toimita Koulutusrahastolle etuutta varten annettu muutosverokortti.
Khyl se vaan menee, jos on jotain vähenneltävää, elätettäviä tms.Ansiosidonnaisella se ei 20 % alle mene. Tai menee toki muutosverokortilla, mutta sit maksellaan mätkyjä. Sellainen hienous siinäkin joka tuli itselle aikoinaan yllärinä.
No mulle taas täti sanoi puhelimessa, että näin se vaan menee kun sitä kummastelin.Khyl se vaan menee, jos on jotain vähenneltävää, elätettäviä tms.
Sit sulle maksellaan, kun sanot pomolles että pidä tunkkis, tai alat opiskella. Vaihtoehtoja on useampi.Koskahan olisi mun vuoro saada ansiosidonnaista tai jotain muita tukia? Aina vaan saa maksella. Veroja.
Sit sulle maksellaan, kun sanot pomolles että pidä tunkkis, tai alat opiskella. Vaihtoehtoja on useampi.
400 päivää taitaa olla nykyään tai ainakin lähipäivinä olla tarjolla, 500 sijaan.
Hanskat jos lyö tiskiin ilman syytä, pamahtaa 3 kk karenssi. Mutta ei se pitäis olla työssäkäyvälle onkelma, jos on sujut rahojensa kanssa. Jos taas luottokorttilaskut ja elämä maksaa, niin sit on parempi vaan suosiolla mennä sinne töihin hymyssä suin :D
Aina vaan saa maksella. Veroja.
Suosittelen nyt syömään reilusti, jolloin ei ole mahdollsita etes lähteä gymille!