Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahassa tuntuu kummalta. Ei ihan #prööt kyl vielä, mut eiköhän siihenki päästä. Ja vieläki on mämmiä jäljellä... Kaikki on syötävä!

@Kajsna hieno kuva sulla :D Joku miespotilas saattas säikähtää tilanteessa.
Ei ne säikähä! Oon iha mahottoman mukava. Lutunen. Ja kaikkea.
En tunnusta mitään.
Kertoo kaiken.
Mahassa tuntuu kummalta. Ei ihan #prööt kyl vielä, mut eiköhän siihenki päästä. Ja vieläki on mämmiä jäljellä... Kaikki on syötävä!
Mullaki tuntu vähä jännältä päivällä. Joutu iha vakavissaa miettiä uskaltaako lähteä sairaalan lähistöltä pois, mutta otin riskin. Vielä elossa :D

EggPenis.jpg

Kade. Mulla vieläki ranteet oireilee viime syksyn räädistelyistä. Pitäis kyllä kokeilla miten kestää, et liittykö lähinnä siihen ylikuntohässäkkään..
Voihan sitä käydä koittaan, siinä ei mitään menetä!

Hyvä 17 km lenkki tuli heitettyä. Polkuja ja lumihagessa möyrintää. On se vaan hauska polkee hankikannolla, vaikkakin nyt siinä oli päällä 5-10 cm nuoskalunta.

Ei oo vielä kaduttanut läskipyörän hankinta :heart:

Voihan sitä käydä koittaan, siinä ei mitään menetä!

Hyvä 17 km lenkki tuli heitettyä. Polkuja ja lumihagessa möyrintää. On se vaan hauska polkee hankikannolla, vaikkakin nyt siinä oli päällä 5-10 cm nuoskalunta.

Ei oo vielä kaduttanut läskipyörän hankinta :heart:

Juu seuraa vaan ne kivut. Oih läski...Mäki viäl joku päivä. Nyt vaan 27,5 kisakiree jäykkis commencaali, vois laittaa vaihtoon. Oon läskejä pitkään kattellu mut onkelma on tää pituus ko 158-160 ni yleisin 16 frame jää mulle pitkäks.. tokikaan Camun jälleenmyyntihinnalla ei mulle kelpaavaa läskiä vielä saa. Siiis: ei vielä pyörähankintoja.

Jos joku painaa 54 oon officially läski. Shiaat. En punnitte nyt hetkeen, eiköhän siinä vaa-alla saa ravata taas kohta.

Moon hormonaalisesti väärinvirittyny koska lihas.

Jaahas, joku kesäaikaan siirtyminen. Just ku kroppa oppii heräämään ilman kelloa 7.05.

Back
Ylös Bottom