Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii extrafät että pitää olla älästi?
Ei ne säikähä! Oon iha mahottoman mukava. Lutunen. Ja kaikkea.@Kajsna hieno kuva sulla :D Joku miespotilas saattas säikähtää tilanteessa.
Kertoo kaiken.En tunnusta mitään.
Mullaki tuntu vähä jännältä päivällä. Joutu iha vakavissaa miettiä uskaltaako lähteä sairaalan lähistöltä pois, mutta otin riskin. Vielä elossa :DMahassa tuntuu kummalta. Ei ihan #prööt kyl vielä, mut eiköhän siihenki päästä. Ja vieläki on mämmiä jäljellä... Kaikki on syötävä!
Niin nätti että innostuvat vaanEi ne säikähä! Oon iha mahottoman mukava. Lutunen. Ja kaikkea.

Ei oo innostunu.Niin nätti että innostuvat vaan![]()
Voihan sitä käydä koittaan, siinä ei mitään menetä!Kade. Mulla vieläki ranteet oireilee viime syksyn räädistelyistä. Pitäis kyllä kokeilla miten kestää, et liittykö lähinnä siihen ylikuntohässäkkään..

Voihan sitä käydä koittaan, siinä ei mitään menetä!
Hyvä 17 km lenkki tuli heitettyä. Polkuja ja lumihagessa möyrintää. On se vaan hauska polkee hankikannolla, vaikkakin nyt siinä oli päällä 5-10 cm nuoskalunta.
Ei oo vielä kaduttanut läskipyörän hankinta![]()
No mä nyt olen tämmönen naisellisesti alikehittynytJos joku painaa 54 oon officially läski. Shiaat. En punnitte nyt hetkeen, eiköhän siinä vaa-alla saa ravata taas kohta.