Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ota jäätelöä mukaan. Jaksat painaa!

Minä lähren nyt polkeen. Sais vetästä B&J:n palkkariks, sen verran toivottavasti palaa kaloreitsuuteneita, mutta ei taida kehdata.

Ota jäätelöä mukaan. Jaksat painaa!

Minä lähren nyt polkeen. Sais vetästä B&J:n palkkariks, sen verran toivottavasti palaa kaloreitsuuteneita, mutta ei taida kehdata.
Kade. Mulla vieläki ranteet oireilee viime syksyn räädistelyistä. Pitäis kyllä kokeilla miten kestää, et liittykö lähinnä siihen ylikuntohässäkkään..

Screenshot_20160325-200212.webp

Kaunista.

Mitä nykyajan ihmiset tekevät perjantai-iltana? Kun on kasin jälkeen illalla vielä valveilla perjantaina, niin hankalaksi menee!

Kasin jälkeen odotetaan iltapalaa ja nörtteilyn välissä katotaan töllöä. Ysiltä iltapala ja samalla vähän lehvaa. Sit sitä alkaaki körmähyttämään. Mut mä en tiiä voiko mua kuvailla nykyajan ihmiseks.. No ainaki yks tapa toteuttaa elämää nykyaikana.

Back
Ylös Bottom