jorma-Liisa.
Korjasin typon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jorma-Liisa.
Irman etellinen ehdotus oli Tyyne. Että sikäli.Itsehän en tietenkään ole Irma, enkä ole juonut keskaria vaan pari vaffempaa olusta, mutta oma lemppari olisi ehdottmasti: Jorma-Liisa.
En söisi 1v 3kk vanhaa lihaa vaikka se haisisi ruusun kukkasilta.
Minä en ainakaan kallisarvoisia alkoholejani anna...tai no, on mulla jotain korruptiolahja-Leijonaa. Mahtaisko nassikat arvostaa ?
Joskus junnuna yritin seipäässä piirinennätystä, mutta tuloksena oli polvivamma.20.40 Yle Fem
Mä en oo seivästä kokeillu! Haluan kyl kokeilla :DJoskus junnuna yritin seipäässä piirinennätystä, mutta tuloksena oli polvivamma.
Keksippä keskiolutpäissäsi mun uudelle morsiamelle nimiehdotus?
Edellisetkin ehdotukset ovat olleet: fantastisia.
Toivottavasti TJJ joutuu pöntölle.
Näillä syömisillä toiveesi toteutunee.
Olisit selvinpäin kokeillu.Joskus junnuna yritin seipäässä piirinennätystä, mutta tuloksena oli polvivamma.
Käyt heti aamulla ennen pakollista aamupainon tsekkausta. Voi olla merkittävä ero.
Ei ollu ehtiny vielä viinaa maistella siinä iässä.Olisit selvinpäin kokeillu.
Aivan mahdotonta nukkua, kun niillä on sieraimet tukittu.Oli siellä jotain sellaisiakin. Toisella kertaa itseasiassa oli pelkät tamponit, silloin ei jouduttu enää irrottelemaan mitään, vähän "sorvattiin" vaan.
Kokeillaan kesällä laittaa seivästä kuoppaan.Mä en oo seivästä kokeillu! Haluan kyl kokeilla :D
TJJ korjaa sit vahingot.Kokeillaan kesällä laittaa seivästä kuoppaan.