Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ok. Mulla oli itsellä lähes jatkuva poskiontelontulehdus. Johtui sitten tosiaan siitä vinossa olleesta väliseinästä, eli toinen sierain oli: varsin ahdas.
Tuon ansiosta on muuten tullut nautittua punkteerauksesta riittävän monta kertaa. Ei taida 30 kertaa riitää...
Auts. Mä taas olen usein luullut että nyt on varmaan tulehdus kun on niin tukossa ollut päivä- tai viikkokausia, mutta lääkärin mukaan ei ole. Ainoastaan silloin oli tulehdus kun edellisellä työpaikalla oli tosi paha homeongelma.

Auts. Mä taas olen usein luullut että nyt on varmaan tulehdus kun on niin tukossa ollut päivä- tai viikkokausia, mutta lääkärin mukaan ei ole. Ainoastaan silloin oli tulehdus kun edellisellä työpaikalla oli tosi paha homeongelma.

Se leikkaus ei ollut edes paha homma. Piikittivät kokaiinia nokkaan ja sitten vaan operoitiin. Lasta nenässä reilun viikon olikin sitten vittumainen. Siinä vasta selvisi, että mitä tarkoittaa, jos nenä on täysin tukossa.

Pelkkä lasta vai oliko tamponit nenässä myös?

Oli siellä jotain sellaisiakin. Toisella kertaa itseasiassa oli pelkät tamponit, silloin ei jouduttu enää irrottelemaan mitään, vähän "sorvattiin" vaan.

Valkosipulinkynnet sieraimissa avaa luonnollisesti tukkoisen nenän. Ja kirvelee! :confused:
Kattelin joku aamupäivä YLEltä Ihmiskokeet-proggista ja siinä testattiin valkosipulin vaikutusta vastustuskykyyn tai johonkin...tosin siinä ne valkosipulinkynnet tungettiin hanuriin. Ne taiskin tosin olla norskeja tai danskeja.

edit.
Miljonäärimetsästyksen kunniaksi lasissa Samuel Smiths Organic Chocolate Stout. Odotin paljon, mutta täähän on ihan pinnallista lirua. Maku on siis ihan hyvä, mutta syvyys puuttuu kokonaan. Tiedä sitten auttaisko rosentit, mutta ei sinne viitti viinaakaan sekaan kaataa...

edit2.
Voi voi, Seitsemän veljestä...

Viimeksi muokattu:
Iltapaino 73,2kg. Kohta on: lihava olo

Mulla on mahdollisille virpojille: ei mitn. Niille ei varmaan voi antaa lonkeroa? Sitä olisi jääkaapissa. Jos en juo kaikkia tänä iltana.

Mulla on mahdollisille virpojille: ei mitn. Niille ei varmaan voi antaa lonkeroa? Sitä olisi jääkaapissa. Jos en juo kaikkia tänä iltana.
Minä en ainakaan kallisarvoisia alkoholejani anna...tai no, on mulla jotain korruptiolahja-Leijonaa. Mahtaisko nassikat arvostaa ?

Meilläpäin virvotaan vasta ens lauantaina. Ei tartte hommata huomiselle karkkia. Ja ens lauantaina olen töissä, ei tartte ketään lahjoa.

Meilläpäin virvotaan vasta ens lauantaina. Ei tartte hommata huomiselle karkkia. Ja ens lauantaina olen töissä, ei tartte ketään lahjoa.
Keksippä keskiolutpäissäsi mun uudelle morsiamelle nimiehdotus?

Edellisetkin ehdotukset ovat olleet: fantastisia.

Back
Ylös Bottom