Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No olisko tää hyvä?
9976541.gif

No ei kyllä. Menee naama ruttuun :D

Minen haista mitään kun on nenä tukossa.

Sitten pitää vaan rohkeasti maistaa ja katsoa kuinka käy.
Onko sulla useinkin nenä tukossa? Jos on niin kannattanee tehdä asialle jotain. Mulla on operoitu nenää parikin kertaa, nykyään hyvin harvoin tukossa.
Väliseinä oli... sattuneista syistä... aavistuksen vinossa. Eipä ole enää.

Sitten pitää vaan rohkeasti maistaa ja katsoa kuinka käy.
Onko sulla useinkin nenä tukossa? Jos on niin kannattanee tehdä asialle jotain. Mulla on operoitu nenää parikin kertaa, nykyään hyvin harvoin tukossa.
Väliseinä oli... sattuneista syistä... aavistuksen vinossa. Eipä ole enää.
On se tukossa aina eli melkein aina kun lapsi on tuonut mullekin päiväkodista jonkun nuhakuumeen, eikä työpaikan sisäilmaongelmat auta asiaa.

On se tukossa aina eli melkein aina kun lapsi on tuonut mullekin päiväkodista jonkun nuhakuumeen, eikä työpaikan sisäilmaongelmat auta asiaa.

Se on kuitenkin tsekattu, että mitään rakenteellista vikaa ei ole?

No ei varsinaisesti, mutta ei se silloin tukossa ole kun ei ole joku tauti päällä. Silloin se sitten vuotaa...

Ok. Mulla oli itsellä lähes jatkuva poskiontelontulehdus. Johtui sitten tosiaan siitä vinossa olleesta väliseinästä, eli toinen sierain oli: varsin ahdas.
Tuon ansiosta on muuten tullut nautittua punkteerauksesta riittävän monta kertaa. Ei taida 30 kertaa riitää...

Back
Ylös Bottom