No olisko tää hyvä?
![]()
No ei kyllä. Menee naama ruttuun :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olisko tää hyvä?
![]()
Ei kai pehmosella sängyllä naama kärsi.No ei kyllä. Menee naama ruttuun :D
Kärsii se. Sattuu ikävästi nenään ku mennee ruttuun!Ei kai pehmosella sängyllä naama kärsi.
Et kai sä ny nuon pienestä valitaKärsii se. Sattuu ikävästi nenään ku mennee ruttuun!
Valitan. Se tuntuu ikävältä! Väärällä tavalla :DEt kai sä ny nuon pienestä valita
Onko sulle tehty noin? o_OValitan. Se tuntuu ikävältä! Väärällä tavalla :D
Joskus jossaki yhteydessä saattanu naama olla patjaa vasten. Mutta se oli sillo joskus kauan sitten! Ehkä.Onko sulle tehty noin? o_O
Siinä om kuitenkin niin paljon lisäaineita, että todellinen pilaantumispäivä on: 19.12.2214.
Meni jo. Ääntä kohti.
Ei sitä tartte niin kovaa siihen painaa, että on nenä vinossa.Valitan. Se tuntuu ikävältä! Väärällä tavalla :D
Minen haista mitään kun on nenä tukossa.Mä olen sitä mieltä, että jos tuote tuoksuu ja näyttää syötävältä niin antaa mennä vaan.
Juu ei tarvis. Kaikki ei osaa.Ei sitä tartte niin kovaa siihen painaa, että on nenä vinossa.
Minen haista mitään kun on nenä tukossa.
On se tukossa aina eli melkein aina kun lapsi on tuonut mullekin päiväkodista jonkun nuhakuumeen, eikä työpaikan sisäilmaongelmat auta asiaa.Sitten pitää vaan rohkeasti maistaa ja katsoa kuinka käy.
Onko sulla useinkin nenä tukossa? Jos on niin kannattanee tehdä asialle jotain. Mulla on operoitu nenää parikin kertaa, nykyään hyvin harvoin tukossa.
Väliseinä oli... sattuneista syistä... aavistuksen vinossa. Eipä ole enää.
On se tukossa aina eli melkein aina kun lapsi on tuonut mullekin päiväkodista jonkun nuhakuumeen, eikä työpaikan sisäilmaongelmat auta asiaa.
Onko tämä se futherin vanha sierra?
No ei varsinaisesti, mutta ei se silloin tukossa ole kun ei ole joku tauti päällä. Silloin se sitten vuotaa...Se on kuitenkin tsekattu, että mitään rakenteellista vikaa ei ole?
No ei varsinaisesti, mutta ei se silloin tukossa ole kun ei ole joku tauti päällä. Silloin se sitten vuotaa...