Kävin kattoo, välillä teki mieli lähinnä oksentaa. Mut mun tasoselle ihmiselle hyvä leffa :DSit Grimsby -koska huonot leffat on vaan niin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin kattoo, välillä teki mieli lähinnä oksentaa. Mut mun tasoselle ihmiselle hyvä leffa :DSit Grimsby -koska huonot leffat on vaan niin![]()
@MTM1977 Tippa kerrallaan housuun ja anna kuivua. :p
Onko tämä nyt sellaista "omiin kokemuksiin perustuvaa" opastusta? :D
En tunnusta mitään. Yleensä kun mun pitää valvoa keskellä yötä, olen sen verran yltä päältä veressä, ettei hereillä pysyminen ole ongelma. E: ongelma on se, ettei sitten enää saa unta kun saisi nukkua.
Hyvin sanottu :D:D:DNo kyllähän mua aika paljon vituttaa se, että joutuu tekemään töitä. Silloin kun ei pitäisi tehdä töitä.
Hyvin sanottu :D:D:D
Onneksi koirat ajaa tossa käyttötarkoituksessa saman asian. Lintuja ne ei saa ilmasta alas, mutta pupumettälle voisi lähteä, eikä menisi luotiakaan.http://girlsjustwannahaveguns.com/13yr-old-engages-in-shootout-with-6-time-felon-and-wins/#
Suomessa olisi ollut vähän toisinpäin kun äidillä ei olisi ollut asetta kotona, kiitos lainsäätäjien ja poliisin nuivan suhtautumisen.
Kyllä lähes joka talossa missä asuu kunnon ihmisiä pitäisi joku torrakko olla. Olisi vaikka lääkärintarkastus ja kaikki jolla on lepakot tapulissa saisivat luvat. Tuntuu että nyt niitä aseita pyörii vaan apämääräisissä porukoissa ja niihin ei todellakaan ole lupaa.
Entä kouluttaisitko koirasi hyökkäämään ihmistä vastaan, siinä täytyy jo aika hyvin tietää mitä tekee, aseen voi vaan ostaa.Onneksi koirat ajaa tossa käyttötarkoituksessa saman asian. Lintuja ne ei saa ilmasta alas, mutta pupumettälle voisi lähteä, eikä menisi luotiakaan.
Tämä oli yllättävä homma toissa kesänä, kaverilla on parsonin terrieri, se versio millä on pidemmät jalat niin sehän juoksi jänikset kiinni ja tappoi aika hätäsesti, eli loppureissun koira joutu olemaan hihnassa....aikaisemmin virheellisesti luulin että jänis olisi nopeampi / jaksaisi juosta karkuunOnneksi koirat ajaa tossa käyttötarkoituksessa saman asian. Lintuja ne ei saa ilmasta alas, mutta pupumettälle voisi lähteä, eikä menisi luotiakaan.
Tämä oli yllättävä homma toissa kesänä, kaverilla on parsonin terrieri, se versio millä on pidemmät jalat niin sehän juoksi jänikset kiinni ja tappoi aika hätäsesti, eli loppureissun koira joutu olemaan hihnassa....aikaisemmin virheellisesti luulin että jänis olisi nopeampi / jaksaisi juosta karkuun
Veikkaisin 99%:ssa riittävän edes yhden ison haukkuvan koiran läsnäolo ja meillä niitä on useampi.Entä kouluttaisitko koirasi hyökkäämään ihmistä vastaan, siinä täytyy jo aika hyvin tietää mitä tekee, aseen voi vaan ostaa. Eikä sitä tarvitse ruokkia, paitsi välillä lyijyllä:D
Juu, ja fasaanin matalalennosta.Kyllä koirat jäniksen kiinni saa.
Juu, ja fasaanin matalalennosta.
Veikkaisin 99%:ssa riittävän edes yhden ison haukkuvan koiran läsnäolo ja meillä niitä on useampi.
Monet koirat vahtivat ja puolustavat reviiriään tarvittaessa ihan opettamattakin. Ainoa, mitä tällaiselle tarttee opettaa on se, että omistaja päättää kuka saa tulla ja milloin vahtiminen loppuu.