Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DoggystyleKoiran uiminen veisängyssä kuulostaisi mielenkiintoiselta ajatukselta.
Sairasta.Kuka paskoo sänkyyn ? Kysynpä vaan.
Futonia oon kans miettiny. Mut sen kans tarvii miehen, joka saa hoitaa kääntelyn. Kova ja jämäkkä on hyvä jos vähän tuhmailee. Kurja ku ei tiiä mikä paikka murtuu ku toinen painaa esmes. ranteista kiinni sänkyyn liian pehmosella sängyllä. Mut eipä tässä tarvihe tehä muuta ku nukkua sängyssä, joten vanhalla pärjää. Pöytä on muita hommia varten. Ei nukahdakaan nii helposti opiskellessa.Täältä ääni Futonille. Siinä on myös hyvä harrastaa. Koska kova ja jämäkkä.
Kyllä. Tervetuloa työelämään, jos vanhemmat jo opettaa elään moisessa kuplassa.tästä kuntit, aika sanattomaksi vetää... http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/avi stafetten-47768
Natiaisilla tärkeintä ois hauskanpito! Oon yleisurheilukerhoja ohjannu joskus ja paras oli ku sain muutamat about 8v lapset innostuu lähtee kisoihin. Kisoissa sitten yks vähän pulleampi poika hyppäs pituutta ja tuli hymyssä suin sanoo mulle "Oon kyllä nii huono tässä että melkei hävettää, mutta tämä on tosi mukavaa!" :D Se kävi muutenkin ties missä urheilukerhoissa. Iha mahtavaa kun jotkut innostuu ja tykkää, vaikka eivät niitä parhaimpia olisikaan!Kyllä. Tervetuloa työelämään, jos vanhemmat jo opettaa elään moisessa kuplassa.
Aivan nappuloiden kilpaurheilu oman omasta mielestä perseestä, mutta se on se aivan ääripään toimintaa, kun lapset oppii vain kilpailun, ei rakkautta lajiin. Tässä nyt ei ole siitä kyse.

Kaikki tämän ketjun osallistujat voi samaistua tuohon pulleaan poikaan.
Voin opettaa teilleki pituushyppyä![]()
Ei ne nyt ihan perseestä ole. Varsinkin jos vertaa joihinkin muihin maihin. Tosin pientä viilausta ja järkeistämistä aselainsäädäntö kyllä kaipaisi.No siitä lähinnä alunperin olikin kysymys että Suomen aselait ovat persiistä.