Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se on niin, että laillisista aineista parhaiten pysyy hereillä viunan voimalla.
Tosin pari kertaa on pakon sanalemana joutunut vähän koodailemaan pikku (tai isommassa) hutikassa ja kyllähän sekin onnistuu ja kommentteja on hauska lukea morning after.

Onko tämä nyt sellaista "omiin kokemuksiin perustuvaa" opastusta? :D

En tunnusta mitään. Yleensä kun mun pitää valvoa keskellä yötä, olen sen verran yltä päältä veressä, ettei hereillä pysyminen ole ongelma. E: ongelma on se, ettei sitten enää saa unta kun saisi nukkua.

En tunnusta mitään. Yleensä kun mun pitää valvoa keskellä yötä, olen sen verran yltä päältä veressä, ettei hereillä pysyminen ole ongelma. E: ongelma on se, ettei sitten enää saa unta kun saisi nukkua.

Verta en ajatellut tähän nyt sotkea, ei oikein osu tähän omaan toimenkuvaan.
Mähän olen keskimääräistä parempi valvomaan, jos teen sellaisia juttuja, joita itse haluan tehdä. Työnteko yöaikaan ei kuulu niihin.

http://girlsjustwannahaveguns.com/13yr-old-engages-in-shootout-with-6-time-felon-and-wins/#

Suomessa olisi ollut vähän toisinpäin kun äidillä ei olisi ollut asetta kotona, kiitos lainsäätäjien ja poliisin nuivan suhtautumisen.
Kyllä lähes joka talossa missä asuu kunnon ihmisiä pitäisi joku torrakko olla. Olisi vaikka lääkärintarkastus ja kaikki jolla on lepakot tapulissa saisivat luvat. Tuntuu että nyt niitä aseita pyörii vaan apämääräisissä porukoissa ja niihin ei todellakaan ole lupaa.

http://girlsjustwannahaveguns.com/13yr-old-engages-in-shootout-with-6-time-felon-and-wins/#

Suomessa olisi ollut vähän toisinpäin kun äidillä ei olisi ollut asetta kotona, kiitos lainsäätäjien ja poliisin nuivan suhtautumisen.
Kyllä lähes joka talossa missä asuu kunnon ihmisiä pitäisi joku torrakko olla. Olisi vaikka lääkärintarkastus ja kaikki jolla on lepakot tapulissa saisivat luvat. Tuntuu että nyt niitä aseita pyörii vaan apämääräisissä porukoissa ja niihin ei todellakaan ole lupaa.
Onneksi koirat ajaa tossa käyttötarkoituksessa saman asian. Lintuja ne ei saa ilmasta alas, mutta pupumettälle voisi lähteä, eikä menisi luotiakaan.

Onneksi koirat ajaa tossa käyttötarkoituksessa saman asian. Lintuja ne ei saa ilmasta alas, mutta pupumettälle voisi lähteä, eikä menisi luotiakaan.
Entä kouluttaisitko koirasi hyökkäämään ihmistä vastaan, siinä täytyy jo aika hyvin tietää mitä tekee, aseen voi vaan ostaa.
Eikä sitä tarvitse ruokkia, paitsi välillä lyijyllä:D

Tämä oli yllättävä homma toissa kesänä, kaverilla on parsonin terrieri, se versio millä on pidemmät jalat niin sehän juoksi jänikset kiinni ja tappoi aika hätäsesti, eli loppureissun koira joutu olemaan hihnassa....aikaisemmin virheellisesti luulin että jänis olisi nopeampi / jaksaisi juosta karkuun

Tämä oli yllättävä homma toissa kesänä, kaverilla on parsonin terrieri, se versio millä on pidemmät jalat niin sehän juoksi jänikset kiinni ja tappoi aika hätäsesti, eli loppureissun koira joutu olemaan hihnassa....aikaisemmin virheellisesti luulin että jänis olisi nopeampi / jaksaisi juosta karkuun

Kyllä koirat jäniksen kiinni saa.
Mulla oli aikoinaan Irlannin Setteri ja sehän toi mulle kerran oikein lahjan. Eli jäniksen, jonka oli lahdannut. En kyllä oikein arvostanut, ei ollut enää siinä kunnosa, että siitä olisi ruokaa voinut tehdä. Jänis siis. Koira oli varsin hyvässä kunnossa.

Entä kouluttaisitko koirasi hyökkäämään ihmistä vastaan, siinä täytyy jo aika hyvin tietää mitä tekee, aseen voi vaan ostaa. Eikä sitä tarvitse ruokkia, paitsi välillä lyijyllä:D
Veikkaisin 99%:ssa riittävän edes yhden ison haukkuvan koiran läsnäolo ja meillä niitä on useampi.
Monet koirat vahtivat ja puolustavat reviiriään tarvittaessa ihan opettamattakin. Ainoa, mitä tällaiselle tarttee opettaa on se, että omistaja päättää kuka saa tulla ja milloin vahtiminen loppuu.

Kyllä koirat jäniksen kiinni saa.
Juu, ja fasaanin matalalennosta.

Juu, ja fasaanin matalalennosta.

Mun nykyisiltä koirilta saattaisi jäädä fasaani ottamatta kiinni. Ainakin matalalennosta. Noilla mäyräkoirilla kun ei tuota korkeutta ole liiaksi. Osaavat toki hypätä yllättävänkin hyvin. En ole testannut, että kuinka fasaanin kävisi.

Veikkaisin 99%:ssa riittävän edes yhden ison haukkuvan koiran läsnäolo ja meillä niitä on useampi.
Monet koirat vahtivat ja puolustavat reviiriään tarvittaessa ihan opettamattakin. Ainoa, mitä tällaiselle tarttee opettaa on se, että omistaja päättää kuka saa tulla ja milloin vahtiminen loppuu.

No mutta et sä silti voi verrata koiraa aseeseen, tai näköjään voit mutta mitä järkeä.

Back
Ylös Bottom