Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse voisin aloittaa joogan katselun. Naisten joogan. Oletattavasti viihdyttävää samalla tavalla kuin naisten spinning esimerkiksi.

Nämä mielikuvat harvemmin vastaavat todellisuutta.

fatyoga3.jpg

Joukkuelajit on siitä kivoja, että niissä ei hengästy, eikä tule hiki. Kun tekemistä ja kosketusta palloon on yhtä paljon kentällä kuin vaihtopenkillä.

Siksi. Hojohojo & puntti.

Pallon perässä juoksee vain lapset. #provo

Omat liikuntaharrastukset on olleet joukkuelajeja, kamppailulajeja ja punttia. Kaikissa tulee tai tuli hiki. Taidan olla #huonossa #kunnossa

Nämä mielikuvat harvemmin vastaavat todellisuutta.
Omalla salilla kyllä pyörii pääsääntöisesti aika soivannäköistä misua. Edes ryhmätunneilla ei näy ihan hirveästi tätä vanhempaa, ylipanoista kansanosaa. Itser toki pyörin sotkemassa tuota em. yleisilmettä.

@TJJ Miesjooga kuulostaa aavistuksen homolta. Ehkä harkitsisin itsekin.

Paskanmarjat. Muutaman kerran ollen naamalleni läsähtänyt, kun olen jotain yrittänyt ja eilen päällä seisoskelun lopputuloksena sain tuonne lavanseudulle aiheutettua jonkun jumahduksenrevähdyksen.

Ajattelin lähinnä, että keskimäärin on turvallista.

Sinut oli siis jo lähtökohtaisesti raakattu tarkastelun ulkopuolelle.

Sä onnistut säheltää iteltäs jalan poikki vaikka puhelinta käyttäessä.

Olet onnettomuusaltis ja kaikin puolin holtiton nisäkäs.

Ajattelin lähinnä, että keskimäärin on turvallista.

Sinut oli siis jo lähtökohtaisesti raakattu tarkastelun ulkopuolelle.

Sä onnistut säheltää iteltäs jalan poikki vaikka puhelinta käyttäessä.

Olet onnettomuusaltis ja kaikin puolin holtiton nisäkäs.

Haista kukkanen.

Jooga on kyllä muuten mukava harrastus, jos ei vaan ala yrittämään mitään oman tasonsa ylittävää. Niinku minä.

Olen kuitenkin saanut pelivälineen n. 100-120km/h nopeudella niin sanotusti kepin päähän. Jouduin sen jälkeen makaamaan kentän ulkopuolella. Sikiöasennossa. Kyyneliä silmissä. En suosittele. Tuotakaan.
Mulla kyseinen reikäpallo tuli suoraan nenään. Hetkeksi kuuppa himmeni ja sitten havahduin siihen että molemmista sieraimista tulee verta: paljon.

Sanoppa se, mutta oma syy mallia teko on yleensä se, että "nukuin yöllä huonosti.. :D

Pitäskö sitä vai ei, lähteä pääsiäisenä lappiin. Ei nyt oikein osaa päättää.

Kuinka suuria lukemia kuntit on onnistuneet kellottamaan pullon/tölkinpalautusautomaattiin kertakäynnillä?

Back
Ylös Bottom