Itse voisin aloittaa joogan katselun. Naisten joogan. Oletattavasti viihdyttävää samalla tavalla kuin naisten spinning esimerkiksi.
Nämä mielikuvat harvemmin vastaavat todellisuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse voisin aloittaa joogan katselun. Naisten joogan. Oletattavasti viihdyttävää samalla tavalla kuin naisten spinning esimerkiksi.
Joukkuelajit on siitä kivoja, että niissä ei hengästy, eikä tule hiki. Kun tekemistä ja kosketusta palloon on yhtä paljon kentällä kuin vaihtopenkillä.
Siksi. Hojohojo & puntti.
Pallon perässä juoksee vain lapset. #provo
Omalla salilla kyllä pyörii pääsääntöisesti aika soivannäköistä misua. Edes ryhmätunneilla ei näy ihan hirveästi tätä vanhempaa, ylipanoista kansanosaa. Itser toki pyörin sotkemassa tuota em. yleisilmettä.Nämä mielikuvat harvemmin vastaavat todellisuutta.
Paskanmarjat. Muutaman kerran ollen naamalleni läsähtänyt, kun olen jotain yrittänyt ja eilen päällä seisoskelun lopputuloksena sain tuonne lavanseudulle aiheutettua jonkun jumahduksenrevähdyksen.
Ajattelin lähinnä, että keskimäärin on turvallista.
Sinut oli siis jo lähtökohtaisesti raakattu tarkastelun ulkopuolelle.
Sä onnistut säheltää iteltäs jalan poikki vaikka puhelinta käyttäessä.
Olet onnettomuusaltis ja kaikin puolin holtiton nisäkäs.
Mulla kyseinen reikäpallo tuli suoraan nenään. Hetkeksi kuuppa himmeni ja sitten havahduin siihen että molemmista sieraimista tulee verta: paljon.Olen kuitenkin saanut pelivälineen n. 100-120km/h nopeudella niin sanotusti kepin päähän. Jouduin sen jälkeen makaamaan kentän ulkopuolella. Sikiöasennossa. Kyyneliä silmissä. En suosittele. Tuotakaan.
Kiitokset tästä, menee heti tilaukseenSiitä saa ihan kivaa tavaraa, kun ensin turvottaa jonkin aikaa ja sitten paiskaa sopivien marjojen ja/tai hedelmien kanssa blenderiin.
On muuten hinta laskenut:
http://www.mate-tee.de/Sweets-Specialities/Paraguay/CHIA-seeds-Delicatino-1kg::1827.html
Tuolta mä tilailen yleensä mun kofeiinipitoiset juotavat, mutta syksyllä menivät lisämään myös Chia Samenit listoilleen niin tuleepa nekin nyt samalla ostettua.
Irma vois kokeilla Korppia. Se tuntuu ranteissa hyvältä. Nam.
Koska se on kivaa?Miks nukuin taas päikkärit...