Hiukset.Tits?
Viaplaycard-shearing.ru?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiukset.Tits?
Viaplaycard-shearing.ru?
Mulla ei ihan kunnolla ole hajonnut vielä mikään. Molemmat nilkat ja polvet, sekä selkä on olleet joskus vähän siinä ja siinä. Tuo toinen olkapää tosiaan tarvinnee jonain rumana päivänä operaation. Mutta ei nyt vielä. Joskus myöhemmin sitten, kyllä se vielä kestää.
ja lyyään deeoohooceet tulillekesä lähestyy, ja iskelmämusiikki
Mulla paskin on selkä, mutta ei siinäkään ole kuin välilevyrappeuma. Pitkän aikaa taas ollu hyvä. Välissä hyvin paha. Siinähän olkoot.
Olkapäissä on lähes satavarmasti kulumista jänteissä ja nivelessä, siinähän olkoot, toimivat hyvin.
Polvissa on satavarmasti polvilumpion ja reisiluunvälistä kulumista. Silloin ja tällöin vihloo. Siinähän vihloo.
Mihinkään ei tehdä tasan mitään toimenpiteitä.
Vähän samat ajatukset on itsellä. Tuo olkapää on ollut "rikki" yli 10 vuotta, mutta ei saatana leikata, jos ei ole ihan pakko. Olen täysin varma, että se on nyt parempi kuin mitä se olisi jonkin operaation jälkeen :D
Irma oli äsken Poliisit - Persejoki -jaksossa!
Nyt kaikki ottaa kuminauhan käteen (tai kyynärpään korkeudelta tulevan taljan) ja alkaa nykimään sitä.
Tarkennettakoon vielä, että kyynärpää pysyy kyljessä ja lapa paikallaan.
Väärinmyymisen tunne jäi vielä kokematta siis.Enpähän ollu!
Mopolle olisi ollut ostaja tänään. En myynyt.
Nua tuli jumpattua. Kyykkyä ja penkkiä. Hauista tietysti. Ois voinu kokeilla paljonko etukyykys liikkuu, mut tyydyin sit helppoo atg neloseen 75kg. Päivän paras suoritus oli kyllä hemmetin nätti taskuparkkeeraus! Olin ylpeä itestäni![]()
Ekalla meni! Totesin, että naiseks hyvä suoritus, ku ei ollu ees puolet autosta tiellä! :DOtitko monta toistoa? Sitä taskuparkkia siis.
Ekalla meni! Totesin, että naiseks hyvä suoritus, ku ei ollu ees puolet autosta tiellä! :D
En kommentoi. En ainakaan ollut sinisellä autolla liikenteessä, jos jossakin on jotai ruttua.Ja ilmeisesti myös muut autot säilyivät ilman (isompia) vaurioita? :D