Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

perjantai,ilman munkkia, koska: en käytä

tjj:n ketjun normaaleihin viesteihin nähden todella paljon asiallisuutta sisältäneen viestin luettuani tuli mieleen että pitäisiköhän sitä taas joskus lämmitellä

muistan joskus voin 7vuotta sitten ku lämmittelin hyvin enne jumppaa niin kyllä kulki, ei etes ottanu kipeetä!

Viimeksi muokattu:
Mä lämmittelen aina muutaman minuutin crosstrainerilla tai kuntopyörällä. Kai se nyt riittää?
Venyttelyä on tullut viimeksi tehtyä muistaakseni vuonna 2012, tänä vuonna voisi siis ehkä harkita uusintaa tuolle suoritukselle.

Mä aloin vuos sitte venyttelee ahkerasti, huomas parissa viikossa selkeän eron kyykkäämises parempaan suuntaan. Nyt oon yrittäny vähintään kerran viikkoon venytellä kunnolla. Lisäks tavotteena käydä ainakin kevään aikana hieronnassa muutaman viikon välein, jos pysys lihakset vähä paremmassa hapessa. Jajajaja, olkapäitä oon nyt treenannu joulukuusta asti ahkerasti. Kaipa siitäkin jotai iloa on ollu. Tajusin pari viikkoa sitten, että ei enää piä toinen olkapää ikävää napsetta vipareissa. Ja kun ei harrastais liikuntaa nii ei ois tämmösiä höpöhöpö ongelmia! Sitten ois selkä nii kipeä ettei tulis mistään mitään. Lukiossa olin yhen kesän aikalailla treenaamatta, syksyllä ei kärsiny istua kunnolla 45min ajan tunneilla, kiitos selän.

Hierojalla mäkin olen käynyt kohtalaisen (epä)säännöllisesti. Saattaa olla, että mulla olisi (ehkä) jotain parannettavaa näissä huoltotoimenpiteissä.

Minäkin sentään venyttelen noin 2x5-10min/viikossa, on nykään pakko, koska:

pyöräily 0-7 päivänä viikossa jumittaa nykyään(35 ikävuoden jälkn rupesi vaivaamaan) niin takareidet että mä en edes pysty kyykkäämään jos ei venytä niitä

Joku vois tulla lämmittelee ja huoltaa mun niskaa! Mitäköhän oikee oon viime yönä puuhannu.

Mulla oli kyllä vähän suunnitelmia viikonlopulle, mutta pitäisiköhän sitä nyt sitten vaan lähteä Kuopioon. Kun kerran tuollainen tarve on.
Voi kylä olla, että omakin niska olisi huollon tarpeessa.

tjj:n ketjun normaaleihin viesteihin nähden todella paljon asiallisuutta sisältäneen viestin luettuani tuli mieleen että pitäisiköhän sitä taas joskus lämmitellä

Pahoittelen. Pyrin välttämään jatkossa.

Kuntopyörällä tms lämmittelyt viimeksi ehkä vuosituhannen alussa. En huomannut mitään iloa, vain jäätävän vitutuksen veivata sitä pyörää. Niinku hamsteri pyörässään. Ei pysty, ei kykene, ei halua.

Pahoittelen. Pyrin välttämään jatkossa.

Kuntopyörällä tms lämmittelyt viimeksi ehkä vuosituhannen alussa. En huomannut mitään iloa, vain jäätävän vitutuksen veivata sitä pyörää. Niinku hamsteri pyörässään. Ei pysty, ei kykene, ei halua.

Mäkin käytän kuntopyörää ainoastaan, jos on pakko. Eli jos jotkut epäkohteliaat kanssatreenaajat on varanneet crosstrainerit. Ei sekään hauska laite ole, mutta toimii omaan lämmittelyyn hyvin. Tai ainakin välttävästi. Tai... no se nyt vaan on se mitä tulee tehtyä.

Tämä oli sitten postaus nro 10k. Olisi varmaan voinut käyttää paremminkin.

Pakastamiseksi? Paloittelemiseksi? Paloiksi? Paketoimiseksi? Paskaksi?

Noita voidaaan myös yhdistellä. Ainakin nuo ensimmäiset, paskaksi ei ehkä ihan sovi joukkoon. Ikään kuin työlista :D

sitä voi mm. harrastaa,ostaa,myydä

syömisestä en ole:kuullut

Ei sekään hauska laite ole, mutta toimii omaan lämmittelyyn hyvin. Tai ainakin välttävästi. Tai... no se nyt vaan on se mitä tulee tehtyä.

Itse kun tulen salille about samaan aikaan kuin kaikki muutkin, niin hamsterinpyörät skippaamalla penkki ja kyykkypaikka ovat vapaana kun muut veivaa niitä vemputtimia. :P

Back
Ylös Bottom