Nilkkaleikkauksessa ei ollu ongelmia :D Tälleen lohdutuksena... :DSanoinko mä aikaisemmin jotain olkapääleikkauksesta? Unohdetaan se nyt, mä haluan pitää tämän käden jatkossakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nilkkaleikkauksessa ei ollu ongelmia :D Tälleen lohdutuksena... :DSanoinko mä aikaisemmin jotain olkapääleikkauksesta? Unohdetaan se nyt, mä haluan pitää tämän käden jatkossakin.
Nilkkaleikkauksessa ei ollu ongelmia :D Tälleen lohdutuksena... :D
Kuusi, että on siinä vähä korkeempi onnistusmisprosentti :DEli sun leikkaukset on onnistuneet huimalla 50% tarkkuudella. Olettaen, että niitä on vain nuo kaksi :D
Oolrait. Täytyy käydä testaamassa, jos saan päähäni hankkia moiset. Kovastihan osa noita ton mallin kenkiä kehuukin.Kävin eräässä liikkeessä testaamassa satasen ja kahdensadan monoja sillä asenteella, että halpoja lähdetään ostamaan, mutta hinta/laatusuhde ratkaisee.
Halvemmat Do-Winit tuntui aikamoisilta rantaläpykkäiltä verrattuna Nike Romaleoksiin. Romaleokset istui sen verran jämäkästi joka puolelta, että lähtivät sitten mukaan. Halvemmissa oli jo esittelykappaleessa pohja lähdössä repsottamaan.
Adidakset on liian kapealestisiä itselle ja nuo Do-Winin "olympia"-monot jo ehkä liiankin leveät.
Sen suolen ei pitänyt olla siinä kohtaa...
Reeniä vähä lisää nii pääset eelle vielä!Yllätin itsenikin ja menin vetelemään maasta. En ole enää kuin muutaman punaisen levyn Kajsnaa jäljessä.
Mä en tajuu. Jos leikkaa umpparia, niin kyllä siellä aika paljon niitä suolia siellä on.. Jos on tehty laparoskopiaa ja portti työnnetty suolen läpi, niin sen ymmärrän. Sille ei vaan mahda mitään, kun ei sitä etukäteen näe.
Reeniä vähä lisää nii pääset eelle vielä!
Suoli kai puhkes ku täyttivät vatsaa hiilidioksidilla.
Kolme salia viikkoon :PEi wanha pieru jaksa.Tällekään viikolle ei tule kuin 4 tai 5 reeniä.
Neula (tai portti) siis menny läpitte...sekin menee pääsääntöisesti sokkona. Aina hirvitti kun työnsi sitä mahaan, sillon joskus kun laparoskoopin kanssa leikkelin. Nyt en koske siihen, umppari avoimesti vaan.
Kolme salia viikkoon :p
Vituiks män :D
Tits?Itselläni maanantaille varattuna leikkausaika.
Tai olkapää.

card-shearing.ru?Tänä vuonna n. neljä reeniä takana.
E. Eijvittu mikä kuvanlaatu Novosibirskistä.Eiku Novgorodista. Mikä perkele se on. Pitäs olla joku Siperian asiantuntija paikalla.
Molemmat olkapäät, selkä, polvi, niska..
JuNppaminen on kivaa.