Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyykky 14/100. Ei iha hölmöä tuo fitness, täytyy harrastaa useemminkin!Kuulostaa suunnitelmalle! Kerro illalla saitko tuloksia!
Mun keikkailuni on tässä muutaman vuoten jo ollut siinä, kun olen Tammerfesteille ostanut rokkihevipäivälle lipun. Lopetin keikkailun suomessa, kun kävin kerran kattoon ameriikanmeininkiä. Siellä oli kaikki niin isoa, persiit, tissit, pyssyt... Eikun, pyssyillä en kyllä sillä reissulla ampunut.Sä meet Joksu kattoon Manowaria 12.päivä kun ne tulee Tanpereelle. Sulla ei ole vaihtoehtoja.
Voi kakka! Mää kerron illalla miten mulla meni. Kuulostaa jo kovalle tuo. Ilmotan sainko satkulla 14 vai hävisinkö taas NAIsihmiselle.Kyykky 14/100. Ei iha hölmöä tuo fitness, täytyy harrastaa useemminkin!
Sä meet Joksu kattoon Manowaria 12.päivä kun ne tulee Tanpereelle. Sulla ei ole vaihtoehtoja.
:D Oiskohan saanu toiston tai pari lisää jos ois tehny vaan kolmosia alle... :D Nyt otin vitoset kympin välein 40-90kg. Mut iha hyvä kehitys vuodessa, ku vuos sitte maksimi 100kg :DVoi kakka! Mää kerron illalla miten mulla meni. Kuulostaa jo kovalle tuo. Ilmotan sainko satkulla 14 vai hävisinkö taas NAIsihmiselle.
Voi kakka! Mää kerron illalla miten mulla meni. Kuulostaa jo kovalle tuo. Ilmotan sainko satkulla 14 vai hävisinkö taas NAIsihmiselle.
Sulla taitaa olla paskarallia kotonakin :D Kai.Minä penkkailin huvikseni 14/100.
Paskaa oli. Happi loppui. Ja pieretti. Ilman pierua vois mennä parikyt. Kyykkäsinkin. Mutta se vasta paskaa oli. Hyi.
Jaa Tanpereella?25/666 ja melkein pitäisi vahojen aikojen kunniaksi käydä Manowar kattomassa
Tarvis hierontaa.
Jaa Tanpereella?
Tupsmobilen toimintasäde loppunee siinä het Muuramen jälkeen.