Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hä?

Minulla on muuten nyt jalassa pöksyt joissa on alaston mies ja nainen. Pippeli näkyy ja tissit kans. Tosin vaan piirrettynä.

Viralliset Ghost-pöksyt.

2 h kun taas koneella viikonlopun räpsinnän kuvia käsitellyt, niin perskule väsyy silmät.

Vois lähtee kauppaan, ostaan kahvimaitoa ja voita.

Sä meet Joksu kattoon Manowaria 12.päivä kun ne tulee Tanpereelle. Sulla ei ole vaihtoehtoja.
Mun keikkailuni on tässä muutaman vuoten jo ollut siinä, kun olen Tammerfesteille ostanut rokkihevipäivälle lipun. Lopetin keikkailun suomessa, kun kävin kerran kattoon ameriikanmeininkiä. Siellä oli kaikki niin isoa, persiit, tissit, pyssyt... Eikun, pyssyillä en kyllä sillä reissulla ampunut.

Voi kakka! Mää kerron illalla miten mulla meni. Kuulostaa jo kovalle tuo. Ilmotan sainko satkulla 14 vai hävisinkö taas NAIsihmiselle.
:D Oiskohan saanu toiston tai pari lisää jos ois tehny vaan kolmosia alle... :D Nyt otin vitoset kympin välein 40-90kg. Mut iha hyvä kehitys vuodessa, ku vuos sitte maksimi 100kg :D

Voi kakka! Mää kerron illalla miten mulla meni. Kuulostaa jo kovalle tuo. Ilmotan sainko satkulla 14 vai hävisinkö taas NAIsihmiselle.

Minäpäs en ilmoita. Koska en edes yritä noin montaa. Happi loppuu ja pierettää.

Back
Ylös Bottom