Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinaan enolta löytyy mm. Apache pistooli, 45cal. Derringerit, noihin tietty on voinut joskus saada lupia, en tiedä onko hällä. Sit sillä on kynäpistooli, muistan kun olin kakara ja esitteli sitä mulle"James Bondilla on samanlainen" Ja mä olin tietty ihan pähkinöinä Siihen varmaan pikkasen vaikeeta saada lupaa.

Huomenta aamua kaikile immeisile.
On muuten sitten simmut pikkasen ristissä tässä osoittessa.

Pitää olla fitness.
Typerää hommaa herätä neljän aikaan kaameeseen nälkään ja janoon.

Mä heräsin 0:30 kamalaan janoon. Nukahdin uudestaan vasta kolmen aikoihin. Ai että väsyttää.

Aika hiljaista olisi meidänkin työhuoneessa

kuin täälä Minun työmaassa, melko kodikasta

täälä on hirveitä kestävyysurheilijoita! en taida saada edes viidelläkympillä noin montaa, se on ku on tottunu tekemään ekat kymmenen vuotta gymilläkäydessä kolmosia

ISOT Miehet kun sanoivat voimannostojumppasalissa että kaikki yli kolmen on fitnessiä

Huomenta aamua kaikile immeisile.
On muuten sitten simmut pikkasen ristissä tässä osoittessa.

I feel you mate! Heräilin pariin otteeseen yöstä ja aamukahvikaan ei tuntunu auttavan. Elimistö vissii menossa ketoosiin ku vähän heikko olo / päätä särkee.

Itse herään kelloon, ei vaivaa janot ja nälät. Mutta, vessaan vielä toistaiseksi ainakin. Onneksi. Aamulla pihistän sumpin ja se kun on juotu, ee väsytä eekä nälätä.

Mulla on tissit kipeet. Ei ole näin kipeet olleetkaan sitten imetysaikojen..eiku.
Tein eilen sotilaspenkkiä pitkästä aikaa HD-meiningillä (3s alas, 2s pito ja 3s ylös). Tartti tiputella painoja aika railakkaasti.

Mökki Jämsässä, honkarakenteen, pohjoisrinteitä vastapäätä. Siitä vaan sukset jalkaan niin pääsee suit sait sukkelaan Patalahden yli skimbaamaan.

Mökki Jämsässä, honkarakenteen, pohjoisrinteitä vastapäätä. Siitä vaan sukset jalkaan niin pääsee suit sait sukkelaan Patalahden yli skimbaamaan.
Patiksen esso, siitä sitä on pikku e-korttia lähdetty ajaan. Aikoinaan kovastikin.

täälä on hirveitä kestävyysurheilijoita! en taida saada edes viidelläkympillä noin montaa, se on ku on tottunu tekemään ekat kymmenen vuotta gymilläkäydessä kolmosia

Se on semmosta kun joutuu pystypunnerrustakin tekemään pelkällä ilmanvastuksella. Vielä kun tekis toisella kädellä avittaen pakkoja siihen päälle.

Mulla on tissit kipeet. Ei ole näin kipeet olleetkaan sitten imetysaikojen..eiku.
Tein eilen sotilaspenkkiä pitkästä aikaa HD-meiningillä (3s alas, 2s pito ja 3s ylös). Tartti tiputella painoja aika railakkaasti.

paljonko painoa:tangossa

Se on semmosta kun joutuu pystypunnerrustakin tekemään pelkällä ilmanvastuksella. Vielä kun tekis toisella kädellä avittaen pakkoja siihen päälle.

polkupyöräilyssä tuo ilmanvastus toimii melko kovana painona, pystypunnerruksessa ei taida päästä aivan samaan

Hep!

Ilmanvastus, mielikuvituspainot ja toisella kädellä auttaminen on ihan jees. Tänä aamuna tarvitsin avustusta jo hammaspesuun. Taisi TOS hieman suuttua eilisestä jumpasta... :D

Norsu oli tallonut turistin kuoliaaksi thaimaassa, no ihan odotettavissa oleva juttu, MUTTA tälle olen nauranut koko aamupäivä "Elokuussa raivostunut norsu tappoi ohjaajansa ja pakeni viidakkoon kolme kiinalaisturistia selässään." hah, on tainnut huuto kuulua ja kamerat surissut #sinne.

Patiksen esso, siitä sitä on pikku e-korttia lähdetty ajaan. Aikoinaan kovastikin.
Sepä se:) Ai oot siltä suunnalta kotoisin?

Norsu oli tallonut turistin kuoliaaksi thaimaassa, no ihan odotettavissa oleva juttu, MUTTA tälle olen nauranut koko aamupäivä "Elokuussa raivostunut norsu tappoi ohjaajansa ja pakeni viidakkoon kolme kiinalaisturistia selässään." hah, on tainnut huuto kuulua ja kamerat surissut #sinne.

Mä pysyisin norsusta kaukana vaikka kuinka olisi kuljettaja ja muka kesy.

Back
Ylös Bottom