Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nähtävästi osasin eilen oikeastikin käyttää ensimmäistä kertaa keskikroppaa maastavedossa! Vähä huolissani olin aamupäivän, ku tuntu jännältä vatsan seudussa, mut tämä taitaa ollakin pientä jumia! Koko ajan menee pahemmaks :D Jospa sitä oppis pikkuhiljaa ton keskikropan käytön nostoissa :D

Nähtävästi osasin eilen oikeastikin käyttää ensimmäistä kertaa keskikroppaa maastavedossa! Vähä huolissani olin aamupäivän, ku tuntu jännältä vatsan seudussa, mut tämä taitaa ollakin pientä jumia! Koko ajan menee pahemmaks :D Jospa sitä oppis pikkuhiljaa ton keskikropan käytön nostoissa :D
Ootko sinäkin alkanu jalon harrastuksen, keskikehonrakennuksen, harrastajaksi?

Ei nyt oikein keksi mitään, joten tyydyn vain totemaan seuraavan: pippeli.

Mielestäni se on jo riittävä.

Siis ei se pippeli.

Vaan sen toteaminen.

Pöhjola-panimo tuolta itänaapurista on saanut ihan hyviä tuotteita aikaiseksi. Niitäkin kannattaa tyypätä sikäli, kun paikallisiin anniskeluravintoloihin päätyvät. Täällä Hiisi on kohtuullisen runsaasti edustettuna, ja niilläkin paljon hyviä tuotteita, mutta myös edelleen vähän turhan suuri varianssi tuotteiden laadussa. Niiltä vois suositella tuommoista vaniljalla maustettua amber alea, mutta taitaapi olla paikallisille markkinoille tehtyä, ja vähän hankalaa löytää muualta.

pöhjola löytyy kapakan valikoimasta, mutta maistamatta, täytyy korjata tilanne

hiisi tuli maistettua kahden tuotteen vahvuudella lakeuden panomessuilla, erinomaisia tuotteita

nämähän,ne,oli

1. Herraskainen 7,5% 100% Brett Ale
  2. Humulus Lupus 9% Double IPA

Öitä! :zzzz:

Öitä vaan!

Nyt on kuntit luuri aevan tyhjä. Asensin uuden Androidin ja vetäsin tehdasasetuksille. Ei mennyt kun reilut 8000 kuvaa, mutta oli parempi jättää katsomatta taakseen. Dropboxissa kuitenkin itse räpsityt, noita watsapissa tulleita en usko tarvitsevani.

oli,kuntit,aikalailla kuuma keli polkea

huhhu ja vielä kerran huhhuh

pyöräteiden auraukselle 2/5

Back
Ylös Bottom