Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mielenkiintoinen tulkinta. Onko sillä mitään merkitystä, että futerilla oli punaiset hiukset? Oikeastaan futer näytti parrakkaalta Ed Sheeranilta.
Mit vit?

Mulla on punaset tukat! Tai ei ne enää oo ku oikeestaan ruskeet kun ovatten iän myötä tummuneet. Aivan kuten pussitkin... Silmä-.

tumblr_nlu137GbiN1t5gboxo1_500.gif

Hmm... Eilen puhuit ensiajelusta ja heti perään märkä uni meikämustalaisesta.

En oo pitkään aikaan nähny susta unta. Laitan tilaukseen. Ja kumilakanat.

No ei se kovin märkä uni ollut. Sinä vaan ajelit siinä sitä laitetta koirasi kanssa.

Mit vit?

Mulla on punaset tukat! Tai ei ne enää oo ku oikeestaan ruskeet kun ovatten iän myötä tummuneet. Aivan kuten pussitkin... Silmä-.

Vou! Mulla oli nyt selkeesti joku aavistus. Minä oon joskus nähny vokotistaki unta ennenku sen tapasin ja oli siinä unessa aika saman näköinen ku oikeastikin. Se oli jännä kokemus.

Ai mutta nyt kuulkaa minä olen red... youtubesta katsellut videoita ja tänään harjoittelin salaa rinnallevetoa. Piti lopettaa, kun tuli muitakin ihmisiä paikalle. Oli se vähän kauhian näköstä.

Minä olen salaa youpor...tubesta katsellut käteenvet... resitentin kättelyviteoita, ja tuli Mieleeni, että mahtaisi olla suuri harmistus, jos olisi käynyt juuri pissalla ja pessyt kätensä, mutta vieraat luulisivat että käsi onkin hikinen.

m.iltalehti.fi/viihde/2016012721026708_vi.shtml

Hoho, Ilosaarirokkiin keekki laulamaan. Ymmärrän ongelman.

Taitaa olla samaan tapaan muuttumassa, kuin Ruisrokki.

Missä sitä raskaampaa enään etes kuulee, jos haluaa. Kesällä taas Tammerfest ja siitä rokkipäivä. Riittää mulle.

Edit, katos vaan. @Sylvi oli samaa asiaa jo pohtinut.

Ihme kitinää taas. Jos ei chekkonen napostele niin aina voi jäädä kotiin katselemaan kättelyvideoita.

entä jos/kun ei ole kulkenut ikinä

mikä avuksi?

No nyt tuli joulu. Ajoainekuorma on saapunut.

Olisi kyllä mielenkiintoista edes kerran elämässään maistaa hyvää olutta. Jäänee kokematta.

Back
Ylös Bottom