Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvää olutta.
Itse olen näemmä antanut ko. olueelle arvosanan 3,5 asteikolla 0-5, joten hyvää on.viime la maistelin crew republicin roundhouse kick imperial stoutin, oli hyvää
Onhan nykyään noita tyttöjuomiakin, joita myydään oluen nimellä. En muista minkä niminen oli tää siiderin ja oluen blandis, ja inkiväärioluet on jo melkeinpä varmistaneet paikkansa ainakin ravintolamaailmassa. Ja ainahan voi vetää ranskalaisittain lageria spritellä, jos ei muuta keksi.Olisi kyllä mielenkiintoista edes kerran elämässään maistaa hyvää olutta. Jäänee kokematta
Plevnan Siperia Imperial Stout
Tuota ei ole tullut maistettua. Isoportteria heiltä on ja sai arvosanaksi 3.täytyypä asettaa maistelulistalla kohtaan, maistetaan kun olen seuraavan kerran läsnä paikassa jossa tuotetta tarjolla
mites HerrExtriim on arvostellut tuon pyynikin vahvanportterin
Aamupäivällä oli mukava pyöräillä. Tuli vähä kiirus, mut hyvin ehin harkkaan! Kaveri kysäs oonko kuumeessa vai onko vaa hiki. Olin varmaan aika nättinä. Sit saikin pari tuntia lähinnä niistää nenää. Harkan jälkee mentii kaverin kanssa mittaa InBodyt. Huomattavaa kehitystä, olen nykyään lihaksikas ja ylipainoinen! Viime mittauskerralla normaalipainoinen. Sitten mentiin syömään. Söin salaatin, koska olen ylipainoinen. Kaverit hiplaili mun turvonneita imusolmukkeita ruokalassa. Sitten lähin pyöräilemään kämppää kohti. NIi mukavaa hommaa, että oikein pöksyt märkänä sai pyöräillä! Kävin Lidlin paistopisteellä matkalla. Ostin croissantin, etten pääse laihtumaan. Ostin myös salaattia. Ja munia. Maitoa. Juustoa. Tomaattia. Kurkkua. Sämpylän. Jatkoin matkaa kämpälle. Vitutti. Raskasta polkea. Kämpällä vaihdoin kuivat housut. Nyt pitää niistää nenä.
Hieman kosteahkolta tuntu meno, varsinkin kollareissa. Kastuu alka aikayksikön ku vähänkää lumen tapasta tulee pintaan. Voihan kökkö, pitääkö sitä sitte vielä Lidlii lähteä :DMissäköhän asennossa sun pyörän satula on? o_O Onhan siellä tietty vähän märänpuoleinen lumisadekin... Oisit nyt ottanut paistopisteeltä juusto-pekoni-sämpylöitäkin. Ei yhdellä croissantilla kauaa jaksa polkea.
Taustalla myös uusi MIESTENkalenterini jääkaapin ovessa. Vielä en ole saanut palautetta, mutta uskon sitä kyllä saavani. Suullisesti.
Sanoisinko, että erinomaisia portereita tosiaan löytyy Pohjalalta. Eritoten Must Kuld.Pöhjola-panimo tuolta itänaapurista on saanut ihan hyviä tuotteita aikaiseksi. Niitäkin kannattaa tyypätä sikäli, kun paikallisiin anniskeluravintoloihin päätyvät. Täällä Hiisi on kohtuullisen runsaasti edustettuna, ja niilläkin paljon hyviä tuotteita, mutta myös edelleen vähän turhan suuri varianssi tuotteiden laadussa. Niiltä vois suositella tuommoista vaniljalla maustettua amber alea, mutta taitaapi olla paikallisille markkinoille tehtyä, ja vähän hankalaa löytää muualta.
Tänään koulutuksessa opittua voisin jakaa:Kirjoitelkaas nyt jotain mukavaa tänne, niin minä saan kuluttaa aikaani täällä töissä lukemalla teidän juttuja.
Joo, tuo on hyvinkin tuttu tuote. Etiketti myös hieno. Jos olis yhtään likaisempi mielikuvitus, niin helppo assosiaatio löytyisi ihmisruumiin anatomian puolelta.Sanoisinko, että erinomaisia portereita tosiaan löytyy Pohjalalta. Eritoten Must Kuld.