Kaik on suhteellista. Mitäs tuo pörssisähkö kWh kustantaa tällä hetkellä ?maksan pörssisähköä ja kulutan sen minkä kulutan, etelleen se on mielestäni halpaa ja sitä saa helposti
Itse maksan muistaakseni 4,75 snt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaik on suhteellista. Mitäs tuo pörssisähkö kWh kustantaa tällä hetkellä ?maksan pörssisähköä ja kulutan sen minkä kulutan, etelleen se on mielestäni halpaa ja sitä saa helposti
En tiedä katoinko oikeesta paikasta, mutta Nordpoolissa ois ennuste tänään klo 16 200,09 MWh, elikkä kaiketi 20 snt/kWh. Kai tuohon tulee vielä joku sähkön myyjän preemio päälle ?
Säästän siis ihan saatan siinä 16 aikaan suhtessä pörssisähkön käyttäjiin, kun laitan uunin, saunan ja kaikki mukavuudet täysille.
Saa tulla lataan mun tykö puhelimet, minä tarjoon. On pörssisähkö, mutta minä maksan!hehe,kuntit,taas mikä otsikko
kylläpä se kännykän ladaaminen kuluttaakin niin massiiviset määräs sähköä, että sillähän sitä on helppo säästää, höhöhöhöhö
Älä lataa kännykkää tänään klo 8-11 ja 17-20 – ennätyskallista
http://www.taloussanomat.fi/energia...-8-11-ja-17-20-ennatyskallista/2016741/12?n=1
liikunnanharrastamisen puolelle
Champixiä menee nyt 19 päivä. Muuten ihan jees, ei tee röökiä mieli mutta nukuttaaa aivan älyttömästi. Sitä unta vaan riitäisi ja riittäisi.
Hmm. Mitähän siitä possujahdista tulee, jos sanmig lähinnä nauttii tärpättiä ja vetää inkkaripäähineessä Y.M.C.A:ta.Henkilökunta, tärpättiä!