Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

juuri maksoin kahden kk:n maksun 85€, mutta en muista tuntihintaa

tänään,on vasta torsta! on,kuntit,ollu pitkä viikko

En tiedä katoinko oikeesta paikasta, mutta Nordpoolissa ois ennuste tänään klo 16 200,09 MWh, elikkä kaiketi 20 snt/kWh. Kai tuohon tulee vielä joku sähkön myyjän preemio päälle ?
Säästän siis ihan saatan siinä 16 aikaan suhtessä pörssisähkön käyttäjiin, kun laitan uunin, saunan ja kaikki mukavuudet täysille.

Screenshot_2016-01-21-11-25-43.webp
Taidanki tehä pitkän päivän duunissa!

En tiedä katoinko oikeesta paikasta, mutta Nordpoolissa ois ennuste tänään klo 16 200,09 MWh, elikkä kaiketi 20 snt/kWh. Kai tuohon tulee vielä joku sähkön myyjän preemio päälle ?
Säästän siis ihan saatan siinä 16 aikaan suhtessä pörssisähkön käyttäjiin, kun laitan uunin, saunan ja kaikki mukavuudet täysille.

mulla tuntihinta tulee kuukauden tuntihintojen keskiarvosta ja forttumi vetää välistä 0,3centtiä/kilovatti, muistaakseni

http://www.fortum.com/countries/fi/.../tarkka-tarjous/pages/tarkan-tuntihinnat.aspx

hehe,kuntit,taas mikä otsikko
kylläpä se kännykän ladaaminen kuluttaakin niin massiiviset määräs sähköä, että sillähän sitä on helppo säästää, höhöhöhöhö

Älä lataa kännykkää tänään klo 8-11 ja 17-20 – ennätyskallista

http://www.taloussanomat.fi/energia...-8-11-ja-17-20-ennatyskallista/2016741/12?n=1
Saa tulla lataan mun tykö puhelimet, minä tarjoon. On pörssisähkö, mutta minä maksan!

0.0004e, eli 0.04 senttiä maksaa hätäsellä laskutoimituksella perus luurin lataus. Jos käyttää sähkössä siirtohintoineen 20 sentin hintaa kilowattitunnilta.

Jep, hienon otsikon kyllä saa, mutta aika pieru saharassa. Ja joku vielä varmana välttää sen luurin latausta tollon :D

joku olikin sielä hienosti kommentoinut: en lataa, voinko käydä saunassa

Haha, kaikkea ne veijarit keksii.

Anteeksi, en ehtinyt tohinan lomassa ilmoittaa porvarillisen hämärän alkua.

6 h 44 min

Ja nätti 9° juuri nyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pian poljen itseni taas huomattavaan hikeen, suihkuun täytyy mennä heti kotiin päästyä
kotiinpäin polkiessa on hyvä vetää maksimit ku ei haittaa hikiki, työmaalle tullessa täytyy vauhtia rajoittaa että pysytään korkeintaan kevyessä hiessä, mieluummin ei hikeä lainkaan

noniin ja taas tämä puhe lipsahti liikunnanharrastamisen puolelle

Champixiä menee nyt 19 päivä. Muuten ihan jees, ei tee röökiä mieli mutta nukuttaaa aivan älyttömästi. Sitä unta vaan riitäisi ja riittäisi.

Champixiä menee nyt 19 päivä. Muuten ihan jees, ei tee röökiä mieli mutta nukuttaaa aivan älyttömästi. Sitä unta vaan riitäisi ja riittäisi.

Isoveljellä tuo aiheutti kauheita painajaisia eikä se saanu nukuttua kunnolla. Eikä lopettanu polttamista.

Painajaisia joo, viime unessa mulla oli munuaiset hajonnut ja kusin jossain julkisessa vessa porkkana-pyreeetä tms. vastaavaa soosia. Toi oli vielä aika kevyestä päästä mutta herätessäni pyrin aktiivisesti unohtamaan yön kauheudet. Unottomuudesta mullekkin sanottiin vaan menikin toisinpäin tässä kallossa. Vaan ei tee enää edes Nicotinelliä mieli, ruokahalu on luonnollisesti kasvanut, olen silti erittäin tyytyväinen tuotteeseen.

Back
Ylös Bottom