Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä pyrin aktiivisesti olemaan liikkumatta loppupäivän. Jos joudun liikkumaan vasten tahtoani, on jollaki jotaki isosti hätänä.
Kakkahätä liikuttaa... Ja myös pakottaa nousemaan sohvalta. Paitsi.

Jos asenne on:

I don't give a shit...

Tsymbolisesti lausuttuna, kuten Matti asian: ilmaisisi!

Vielä futher & banana.
giphy.gif

Tänää oli vetopäivä! Ei muuten riitä tankilla kunto näihin 8,5km kävelyihin. Penikat ja keuhkot alkaa sanoo sopimusta irti. Ja jalatki aika väsyt :(

Tänää oli vetopäivä! Ei muuten riitä tankilla kunto näihin 8,5km kävelyihin. Penikat ja keuhkot alkaa sanoo sopimusta irti. Ja jalatki aika väsyt :(
Rupeet hilluun semmosen Rich Pianannan gallona tankin kanssa niin kaikki on kuin lasten leikkiä:p

Millonkohan sitä oppis maustamaan ruokaa silleen, että se maistuu oikeesti jollekin muullekin kuin raaka-aineille. Onneksi ei tarvii siirtää ku omaa nälkää. Ja siihen se sapuska sentään vielä toimii.

Kokeilemalla. Esim hirvenlihaan toimii aika hyvin suola-mustapippuri-rosmariini-chili. Ja tuon viimeksi mainitun kanssa kannattaa olla varovainen, muuten nousee tukka pystyyn.

Toisaalta laadukkaat raaka-aineet ei kovin kummoisia mausteita kaipaakaan. Hirvenliha taisi viimeksi mennä oikein hyvin kahdella ensimmäisellä mainituista, mutta varmaan loputkin toimii.

Jos bodarityyliin ostaa jotain vähärasvaista paistijauhelihaa, niin se pitää kyllä uittaa mausteissa, koska muuten meininki on kuin styroksia pureskellessa.

Tänään sai vetää vain käteen. Hanskat. Kumi. SNAP!

Huomenna ei varmaankaa saa vetää kuin maasta.
Mä vetelin eilen hanskoja kätöseen sisuksen päivystyksessä. Sit mietin, että ois ollu mukava huomenna käydä vetelee steriilisti hanskoja kätösee leikkaussalissa, mut ei näillä pakkasilla innosta lähtee kävelee. Saapaha jalat (ja keuhkot...) lepoa. Lauantaina toivottavasti kirran päivystyksessä saa vedellä hanskoja käteen, mieluusti steriiilisti.

Hmm. Mitähän siitä possujahdista tulee, jos sanmig lähinnä nauttii tärpättiä ja vetää inkkaripäähineessä Y.M.C.A:ta.

Mulla muuten on jossain inkkaripäähine. Mut ei sitä tosiaan koskaan tiedä. Oon nyttenkin niin humalassa, että en muista joinko viime vuonna ollenkaan.

En nyt vähään aikaan ole käyny mönkimässä metässä, mutta viimeks siellä oli vaan pupujen ja peurojen jälkiä.

Back
Ylös Bottom