Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukahan mulle kirjoittais todistuksen, että vaikka ihan joulu-maaliskuun mun pitäs olla sairaslomalla. Mielellään jossain tropiikissa. Esim pakkasallergiadiagnoosilla?

Oli ihan jees leffa toi Hateful Eight, tosin ois vaatinut tiivistämistä (miltei 3 h leffa).

Niitähän minä...
2kV3HTs.gif

Epäiltiin myös sitä että olit siivoamassa.

Kukahan mulle kirjoittais todistuksen, että vaikka ihan joulu-maaliskuun mun pitäs olla sairaslomalla. Mielellään jossain tropiikissa. Esim pakkasallergiadiagnoosilla?

Voiko lääkärit kirjoittaa muuten itselleen saikkua?

Olipa kylmä pihalla, onneksi sai rotsista kaulukset pystyyn.

Päivän luvut ovat:

Tampereella tänään

Auringon nousu 09:20
Auringon lasku 15:50
päivän pituus siis 6h 30min

Päivän pituuteen on tullut viikossa 30 min lisää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olinpa ovela, aavistin aamuisen väsymyksen ja laitoinki tunnin myöhempään herätyksen, mutta täällä jo pystyssä ollaan.

Lihaksetkin jo kipeytyy tuollasen tauon jälkeen. Se vasta ilkeää onkin. :confused:

Huominen taitaa olla kamala päivä. Mutta ei kai tästä taas ole suunta kuin ylös päin, että jos sitä pääsis kiinni taas normaaliin päiväjärjestykseen salinkin kanssa.

Back
Ylös Bottom