Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen ehtinyt tänään jo käydä ulosaamukahvilla, maitokaupassa, kakalla ja imuroida

seuraavaksi tiskaan, teen sen käsin

tahti on tämä:

Moka on moka.

Itse olen tänään tehnyt mm töitä. Ja töitä. Huomennakin ajattelin tehdä töitä. Hieman vältellen mutta töitä kuitenkin.

Olo vieläkin vahva.

Minä aloitan nyt penkkiurheilun, lajeina mm. amupahihto, syöksylasku ja snooker

Muistaakseni @Mopsi80 oli liitteenä olevan kuvan laisessa tilanteessa uhrin roolissa kouluaikoina. Hän ei ollut asiasta moksiskaan, päinvastoin!

445724.jpg

Yllättävän hyvä tää @vokotin linkkaama Insomniumin levy. Muistin, että olis ollut enemmän ördäämistä, mutta tässähän on ihan tunnelmaakin.

Itsekin hämärästi muistan että nuorena poikana olis tyhmästi tehny näyttäny ei-enää-niin tytölle kapakassa kikkeliä joka myöhemmin paljastui saman kylän muoriksi. Voi olla et sitä näytti naapuri tai serkku enkä minä.

Myöhemmin tytöt suorastaan pyytäny näyttään.

En näytä.

Lopettakaa.

Meitsi kompensoi vähiin jäänyttä reenaamista tilaamalla 8 kiloo prodejauhoo, 16 kiloo maltoo ja kilon kreaa. Ei tartte edes reenata, noilla lähtee MASSSIIVINEN lihaskasvu käyntiin ja pääsee sitten kesällä retostelemaan one-packilla.

Back
Ylös Bottom