Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

why_have_a_six_pack_you_can_have_the_whole_keg_t_shirts-rfc91597fe25b43b4a0ab97737b9a72c2_jgnho_630.jpg

Kettu vinossa, sanoi futher.

Jääkaapissa taitaa odotella hyvä ystäväni Garage. Sauna oli taas positive.

Ollut tehokas päivä, perseen jälki sohvassa on syventynyt monta senttiä.

olisit Sinäkin ollut, läsnä

rytmikorjaamo,päälava
tunsin Itseni,rokennrollrähdeksi

image.webp

-21 ja auton ympärille kasattu pieni lumivalli auraajan toimesta.

Kyykkäämässä pitäs käydä, hyiyök.

Hienoa että joku vielä antaa :)

Eipäs muuten anneta. Meidät tolleen hyljänny..

Kivasti muuten tullu lunta täällä. Pitääkin lähtä ulkoileen, ilman pitkiä kalsareita tietenkin.

^Erinomainen suunnitelma. Iltapäivän ohjelmassa sumpin lisäksi takkavalkea ja deeveedeeltä Game of Thrones. Olen löytänyt siitä sarjasta jo oman suosikkihahmoni.
Se on mösjöö Bronn.
Jerome-Flynn-Bronn-Game-Thrones.jpg

Siinäpä vasta oivallinen herrasmies. Rento ote elämään mutta kuitenkin hyvä tekemisen meininki silloin kun on aika päiden pudota.

Olen kyllä hieman jälkeenjäänyt, menossa tuotantokausi 2 :D

Venähti vähän salikäynti, kun piti odotella lisävirtaa autolle. Eikö muka max 5km ajomatkat ole riittäviä näillä keleillä? :D

^Erinomainen suunnitelma. Iltapäivän ohjelmassa sumpin lisäksi takkavalkea ja deeveedeeltä Game of Thrones. Olen löytänyt siitä sarjasta jo oman suosikkihahmoni.
Se on mösjöö Bronn.

Siinäpä vasta oivallinen herrasmies. Rento ote elämään mutta kuitenkin hyvä tekemisen meininki silloin kun on aika päiden pudota.

Olen kyllä hieman jälkeenjäänyt, menossa tuotantokausi 2 :D

Hyvä sarja. Kattelin tossa syksyllä kaikki kaudet putkeen ja hitto kjyllä ne oli oikeassa. Talvi tuli! Melkein pääsee pulkkamäkeenkin.
En kai nyt spoilannut mitään...

Sain tänään sen toisen kauden katsottua loppuun, saa nähdä milloin ehtii väijyä kolmatta.

Pakkasgalluppiin vastaan -28,3.

Back
Ylös Bottom