Joo, se on vähän semmonen hidastempoinen.En pitänyt hurt kaapista. Pitkästyin monesti. Onneksi oli olutta![]()
e: Mitenkä mulla voi olla tuo Fury näkemättä. Täytynee laittaa pluurei tilaukseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se on vähän semmonen hidastempoinen.En pitänyt hurt kaapista. Pitkästyin monesti. Onneksi oli olutta![]()
Ei niitä montaa kovin varteenotettavaa taida olla Band of Brothersin lisäksi. Generation Kill ja The Pasific taitaa olla kehutuimpia. Jotkut toki tota The Unitiakin suosittelee, ja se olis Netflixissäkin katsottavana. Ehkä sitä vois johonkin väliin vilkaista, kun ei ole niin montaa sarjaa kesken.Onhan leffojen lisäksi tv-sarjoja. Itse tosin en oo mitään strike back tai the unit sarjoja katsonut, joten en tiedä onko ne hyviä.
Itse olen huvittunut Hurt lockeristasiksi pidän sitä hyvänä.
Jokusen vuoden kun olen kouluttanut raivaushommia ressuille, on räjäytetty, juostu ja hätäriisuttu raipua. Muttei ihan sillee ku leffassa![]()
Sama homma. Omaan makuun tuo Lone Survivor lähenteli loistavaa.Joo sama homma. Eihän se mikään mestariteos ollut, mutta oikein viihdyttävä leffa. Tykkäsin kyllä ite enemmän kun Amerikkalaisesta tarkkaan homoilevasta.
Ei, ei ei en sitä salaa.
Näillä teillä loppuun palaa.
Tinakenkäni on sulaa laavaa.
Kuntit, ne on elokuvia.
Tapahtumissa saattaa olla hieman eroavaisuuksia tosielämään.
Paitsi tietysti EX 1-3, jotka on silkkaa faktaa.
Jahas. Pitää mennä piällystakkikaupoille. Urheilugaalaan sikaileen!