Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juuri näin! Jännää kiekkoa taas. Häiritsee vaan kun ite kyttään yle hd:ta leffateatterissa ja muija kyttää normiyleltä toisella puolella taloa. Hd tulee 1min perässä. Muijan spoilaa stna.

Laskin muuten, että korkkasin yhdeksännentoista vuoden salilla. Eikä juuri mitään ole jäänyt käteen. :oops:

Laskin muuten, että korkkasin yhdeksännentoista vuoden salilla. Eikä juuri mitään ole jäänyt käteen. :oops:
Mä oon varmaan ollut 12-13-vuotias, kun oon ekan kerran touhunnut jotain punttien kanssa himaan ostetun penkin ja levytangon kanssa. Salilla varmaan jostain 14-15-vuotiaasta vähän aktiivisemmin. Tuosta laskettuna nyt lähtisi tyyliin 20. tai 21. vuosi. Ja jos nyt ei muuta ole jäänyt käteen, niin ainakin salilla tykkää käydä noin niinku osana normaalia arkea, ja ilman sen suurempia paineita tai pakkopullaa.

Taukojakin on toki ollut, mutta totaalitauot eivät ole olleet mitään älyttömän pitkiä koskaan.

Mä oon varmaan ollut 12-13-vuotias, kun oon ekan kerran touhunnut jotain punttien kanssa himaan ostetun penkin ja levytangon kanssa. Salilla varmaan jostain 14-15-vuotiaasta vähän aktiivisemmin. Tuosta laskettuna nyt lähtisi tyyliin 20. tai 21. vuosi. Ja jos nyt ei muuta ole jäänyt käteen, niin ainakin salilla tykkää käydä noin niinku osana normaalia arkea, ja ilman sen suurempia paineita tai pakkopullaa.

Taukojakin on toki ollut, mutta totaalitauot eivät ole olleet mitään älyttömän pitkiä koskaan.

Nojoo, tuo "tapa" käydä salilla on jäänyt käteen. Ja känsät. Ja jäätävä vitutus aina kun on ollu yli viikon tauko sairastelun, reissaamisen tai muun takia ja joutuu ottamaan takapakkia..

Back
Ylös Bottom