Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tein eilen ostoksen, jonka mukana tuli teillekin iloa silmälle! Nyt voi kuljettaa halutessani alastonta naista mukanani vaikka joka päivä.

image.webp

Kävin tekee selän ja olkapäät tän viikon viimeisinä lihasryhminä. Ensi viikolla aloitan uuden saliohjelman, hybridijakoisen 2+3:n. :) Taas into piukeena saa mennä kun on uutta ja motivoivaa treeniä tiedossa. :puntti:

Molemmat edellä mainitut hyviä keloja. American Sniper varsinkin, kun siinä on sitä rrrrrrrrrromantiikkaa.

Hyviä sotaleffoja on tullut eteen nyt vähänlaisesti. Se Pittin uusin pitäs kai tihrustaa kanssa. Ja Black Hawk Down katsoa uusintana.

Unohdin ton. Se oli ihan katsottava. Pitkään meni, että sai aikaiseksi katsoa.

Joo sama homma. Eihän se mikään mestariteos ollut, mutta oikein viihdyttävä leffa. Tykkäsin kyllä ite enemmän kun Amerikkalaisesta tarkkaan homoilevasta.

Hurt Lockerhan oli kovin kehuttu, mutta minustakin vähän väsynyt leffa. Oon varmaan sen verran yksinkertainen leffankatsoja, että viihdyttävä toiminta putoaa jonkin syvällisen sanoman etsimistä paremmin.

Itse olen huvittunut Hurt lockerista :) siksi pidän sitä hyvänä.

Jokusen vuoden kun olen kouluttanut raivaushommia ressuille, on räjäytetty, juostu ja hätäriisuttu raipua. Muttei ihan sillee ku leffassa :o

Hyviä sotaleffoja on tullut eteen nyt vähänlaisesti. Se Pittin uusin pitäs kai tihrustaa kanssa. Ja Black Hawk Down katsoa uusintana.
Fury oli ihan ok leffa ja samoin lone survivor. Hurt locker oli tylsä. Onhan leffojen lisäksi tv-sarjoja. Itse tosin en oo mitään strike back tai the unit sarjoja katsonut, joten en tiedä onko ne hyviä.

Back
Ylös Bottom