Mulla on sellanen fanikuva kun Kaira pääsi Tuomaksen kanssa halailemaan. Vaalin sitä kuvaa kaikella rakkaudella, jonka katkeroituneesta sielustani irti saan.
Oon vähän kade nyt kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on sellanen fanikuva kun Kaira pääsi Tuomaksen kanssa halailemaan. Vaalin sitä kuvaa kaikella rakkaudella, jonka katkeroituneesta sielustani irti saan.
Jenkeissä oli törkeen halpaa mennä keikalle. Sellanen vähä middle of nowhere paikka. VIP-lippu jotai 60USD. Jonon ohi ja suoraan Tuomaksen syliin. Marcon kanssa hevisormet ja John Two-Hawksin kanssa juteltiin pitkät pätkät. Hyvä reissu oli se, vaikka matkalla eksyinkin jonkun todella epäilyttävän moottoripyöräkerhon tontille. Navi väitti, että perillä olet. Mulle tuli siinä tissikylttejä tuijottaessa fiilis, että en nyt ihan taida olla...Oon vähän kade nyt kyllä.
Oon vähän kade nyt kyllä.
Jumalauta. Täällä on joku vääräuskoinen! En minä tiedä. Paitsi, että mies on musiikillinen nero, on hän myös söpösti erakkoluontoinen Disney-rakastaja, rujolla tavalla hyvännäköinen, suloisen karjalainen ja muutenkin varsin ihana mies.Minä en nyt ymmärrä teitä. Mikä Holopaisessa on niin ihanaa?
Jumalauta. Täällä on joku vääräuskoinen! En minä tiedä. Paitsi, että mies on musiikillinen nero, on hän myös söpösti erakkoluontoinen Disney-rakastaja, rujolla tavalla hyvännäköinen, suloisen karjalainen ja muutenkin varsin ihana mies.
Törkee!Jos olisi ollut minusta kiinni, niin varmaan jotain muutakin :D harmi vaan, että tuomas oli itsekseen ja mä kavereideni kans, mut kyllä me sentään metrin päässä toisistamme seisottiin! :p
Hahahah...Jumalauta. Täällä on joku vääräuskoinen! En minä tiedä. Paitsi, että mies on musiikillinen nero, on hän myös söpösti erakkoluontoinen Disney-rakastaja, rujolla tavalla hyvännäköinen, suloisen karjalainen ja muutenkin varsin ihana mies.
Törkee!
Vai tarkoititko virvokkeita?
No ethän tarkottanu.Kyllä.
No ethän tarkottanu.
En usko mitään mitä naiset sanoo!Ajattelin, että uskoisit, että tarkoitin.
En usko mitään mitä naiset sanoo!
Älä koskaan naura naisen harhaisille fantasioille!!Hahahah...
HAHAHAHAH!!!!