Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, jos joutuisi niin varmaan lähtisi henki, en ole vieläkään toipunut muutama vuosi sitten vallinneesta perheen, työn ja opiskelun yhteensovittamisestaKuuluisia viimeisiä sanoja.

Ei ne kasassa vielä oo, mut ihan mukavasti on jo tekstiä. Jos muutamana päivänä ottas ne tosissaa työn alle, nii sais aika nopeeta pois pyörimästä. Tosin vielä pitäs jotai tuloksia käydä proffan kans analysoimassa, ku ei itellä toi SPSS oo hallinnassa... Tässä oon ilman ressiä niitä väkertäny eteenpäin aina sillo ku sattuu semmonen fiilis tulemaanMeille alettiin jo ekana vuonna puhua syväreistä ja monella meidän kurssilaisella ne on jo tehtynä ja väikkäri nyt tekeillä :D
^Keskimäärinhän tuo menee sillai että "voi kele-tana-ttu, kuukauden päästä pitäs valmistua ja syvärit ihan ajatuksen tasolla" :D
meidän kuolevaisten
Montako gradua tämä sisältää ?Mä olen tehnyt yhteensä 180 sivua gradua.
2, yksi hyvä omemmalta huuhaa-alalta ja yksi aika huono (tehty työn ja perheen ohessa jotta saisi viran eli suht varmaa rahaakin)Montako gradua tämä sisältää ?
Syvärit? Kuulostaa vähän samalta kuin meidän kuolevaisten pro gradut... paitsi useimmat tekee sitä pari vuotta oltuaan muuten jo valmis :D
Motörhead & kahvi.mitenkäs,kuntit,olette:ajatelleet juhlistaa Kyllikin päivää
Nyrkillä tietenkin.mitenkäs,kuntit,olette:ajatelleet juhlistaa Kyllikin päivää