Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Semmoiset hyvät seurustelulihakset on poikaa.

Breast.jpg

Pääsinpäs salille asti! Pitäs alkaa varmaa syömään jotai. Kahessa viikossa painoa kadonnu melkei pari kiloa ja salilla ulkovaatteita pukies huimas turhan mukavasti. Eikä kyllä jaksanu tehäkään mitään, mut tää oliki kropan herättely reissu....
Pidin myös syventävistäni maailman paskimman esityksen opinnäyteseminaarissa :'D Aattelin, että jos pidän ekojen joukossa nii mua ei nii paljoa hävetä esittää semmosta kuraa. Hyvin toimi tää taktiikka :D Muilla oli nii pro esitelmiä, että oisin varmaa ahistunu ja itkun kanssa tämän illan yrittäny saaha omasta esitelmästä ees jonniimoista :D Mut tulipaha piettyä! Ei tarvi enää sitä miettiä :D

Aika hyvä suoritus, jos syvärit on tehty jo kolmantena(?) vuonna..
Ei ne kasassa vielä oo, mut ihan mukavasti on jo tekstiä. Jos muutamana päivänä ottas ne tosissaa työn alle, nii sais aika nopeeta pois pyörimästä. Tosin vielä pitäs jotai tuloksia käydä proffan kans analysoimassa, ku ei itellä toi SPSS oo hallinnassa... Tässä oon ilman ressiä niitä väkertäny eteenpäin aina sillo ku sattuu semmonen fiilis tulemaan :) Meille alettiin jo ekana vuonna puhua syväreistä ja monella meidän kurssilaisella ne on jo tehtynä ja väikkäri nyt tekeillä :D

^Keskimäärinhän tuo menee sillai että "voi kele-tana-ttu, kuukauden päästä pitäs valmistua ja syvärit ihan ajatuksen tasolla" :D

^Keskimäärinhän tuo menee sillai että "voi kele-tana-ttu, kuukauden päästä pitäs valmistua ja syvärit ihan ajatuksen tasolla" :D
Ei kai oo omakohtasta kokemusta? :D Mis oot opiskellu?
Juuu, ei täs hätä oo, ku on vielä muutama vuos aikaa tehä noi. Voishan tosta väikkärinkin tehä, mut sitä täytyy nyt vähä miettiä. Ei nyt nii paljoa sytytä aihe, toisaalta oon jonkin verran tehny hommia aineiston eteen ja oon saanu aineiston kerättyä ja syötettyä koneellekin, että sitä riesaa ei enää olis. Mut toisaalta täs tutkimuksessa on jätetty muutama olennainen asia huomioimatta ja mul on vahva epäilys, että tutkimushoitaja on jossai vaiheessa ollu laiska, eikä oo jaksanu soittaa tutkittaville, vaan on täyttäny omasta päästä kaavakkeet -.-

Back
Ylös Bottom