Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka töhri mun autoa salin pihalla tänään? Irma vai vokot?
Minä tänään onely uimassakäymässä, en ole piipahtanut punttisalisalin pihassa
Minä olen tänään viettänyt aikaa vain vammalalaisten kanssa. En ole punttisalia nähnytkään.
No älä muuta sano. Tai no, sano vaan! :DKevyt lukihärö, mut voihan sitä itsetyydytyksestäkin nauttia.
Eiköhä nää herrat täällä kerkeä kuvitella kaiken mahollisen, joten pare olla vaa nyt hissukseen :DNo älä muuta sano. Tai no, sano vaan! :D
Et ole.Olenko minä siis ainoa koko ääsjoella joka on käyny salilla tänään?
Eiköhä nää herrat täällä kerkeä kuvitella kaiken mahollisen, joten pare olla vaa nyt hissukseen :D
Omenaa tuli ostettua. Veronpalautuksia ei oo luvassa. Enimmäkseen osinkopapereita tulee hankittua.Minkä merkkistä?
Vaikuttaako veropalautukset arvoihin, ei kai sentäs. Ne ketkä sijoittaa tai treidaa, osaa varmaan säästää. Joten hankinnat tehdään suunnitellusti. Ne jotka ei osaa säästää, ei sijoita vaan ostaa kaikkee roinaa rahoillaan, kuten itse tykkään tehdä. No ei vaan, osa mällätään, osa säästetään. Vai mitä nää nää nää meinaat?
Vihdoinkin!Arvatkaa mitä. Päätin lopettaa valittamisen. Tuskin elämäni sen johdosta paremmaksi muuttuu ainakaan kovin pian, mutta sentään saatan nauttia tietystä itsetyytyväisyydestä sitten.
No onneks ei ollu kallis matto, muuten olis voinu vituttaa, ja näin ollen aiheuttaa valitusta...Saavutin saturaatiopisteeni kun huomasin Juicy Couture -kotiasuni olevan lapsen liimapaskassa ja sitä itseään oli myös olohuoneen uusimmalla 400€ matolla.
Ei matossa ollut kuin hajua - mutta ei hajua ilman ainettaNo onneks ei ollu kallis matto, muuten olis voinu vituttaa, ja näin ollen aiheuttaa valitusta...