Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt soi,melko,legendaarinen klpatonineerkin leila

kyllä,kuntit,vapaapäivät ovat Mieshen patasta aikaa

minä en tiedä juuri vetelemäni ikää

sen tiedän että se on pantu assjoella,mutta koska

minä en tiedä juuri vetelemäni ikää

sen tiedän että se on pantu assjoella,mutta koska
Mun on pantu Skotlannissa, mutta se on muuten jännä, että se ei vanhene lainkaan, vaikka aikaa kuluu. Se on 16-vuotiasta vielä 20 vuodenkin päästä. Kyllä tässä pieni ihminen on ymmällään tällaisten suurten asioiden äärellä. Laitoin muuten hetki sitten Duvelin jääkaappiin, kun alkoi tekemään mieli jotain sen kaltaista.

Tympeältä ja vetiseltä maistuu kalja. Taidan valua jälkeen kokonaisvaltaiseen askeesiin...jos vaikka laihtuisi palkinnoksi.
Et laihdu, korjaat sen kuitenkin jollain muulla. Herokin kiristyy, turhaan. Osta siis ensikerralla parempaa olutta.

Vaikkain, kaikki oluet on. Pahoja.

Siis hermo, ei hero.

Jahas, voihan tuo olla. Itse kylläkin myös rasvanpoistokaudella, juon aina humalahakuisesti. Muuten on vähän kuin turhaa joisi. Näin muuten, voin nauttia sen yhden tai parikin helposti.

On se pojat metkaa. Tuollainen pieni quadkopteri saa vanhemmankin pojan hymyilemään. Etes kaksi akkua ei riitä, kun kokoajan saa olla lataamassa.

Näin pimeällä lentelen olkkarissa, mutta päivällä tyynessä voi lentää avoimella takapihalla partsilta. Se se on metkaa. Suosittelen hankintaa.

Tuosta. 6 euroa ja 90 senttiä jäi hintaa ja sai pari numeroa lehteäkin huussiin.
http://tieku.fi/teknologia/lennokit/saat-oman-kauko-ohjattavan-kopterin

Itse en viitsi tuollaisia leluja ostaa, jään vielä koukkuun ja kohta on pihassa jokus 9k maksava zopteri. Ostin tosin muuten tänään tuollaisen 5mm "tutkimuskameran" 5 metrin johdolla ja led-valoilla. Älkää kysykö, mitä minä tuolla teen, en ole vielä keksinyt, mutta kun alle kympillä sai, niin pakkohan se on.

Nyt jääkaapissa viilenemässä arend triple.

Back
Ylös Bottom