Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kai siinä, tapansa kullakin. Itellä on kyllä kotoa löydyttävä maittavaa juotaavaa, kun sitä tekee mieli. Vähän kuin vesihana toimisi vasta 30.11.
Tämän tavan ansiosta olen onnistunut aina laihtumaan ennen kuin kukaan muu huomaa mun lihoneen.
E. Mitään muita oraalisia paheitahan mulla ei enää ole kuin alko!

Ajattelin vaan kirjottaa santsille jotain. Näkee tämän huomion sitten, kun luisteluiltaan ehtii. @Sanze

Sulla on Teuvo, mutta älä silti minua vanhempana neuvo,
Joka tapauksessa,
nyt on menossa viikonloppu, tuli sulle varmasti kiekkojen kanssa koreille hoppu,
Kun kesä tulee, on aika kiekkokassi pukee,
Talven sanoit varmasti heitteleväs,
Tosin,
Uskon silti sinun vielä sanojasi peitteleväs,

Hyvää Joulua Santsi! Sillon varmana viimeistään sulla on aikaa muistaa meitä. Maha täys ja kaikkea.

Herkku & leffailta kaveriporukalla takana ja Sofia Ruusila-Nousiainen voitti MM-kultaa! :oujee::hyper:

Ja Sherko Eliassin pronssi-suoritusta väheksymättä. :)

Olipa verinen aamu, senkat nenästö kun vähän niistin, onneksi vuoto loppui vartisssa. Flunssa näköjään hieman rasittanut limakalvoja.

Olipa verinen aamu, senkat nenästö kun vähän niistin, onneksi vuoto loppui vartisssa. Flunssa näköjään hieman rasittanut limakalvoja.

Painoin itseni kolmekymppiseks tänää. Toivoin, että olis ollu sen kunniaks 30 pakkasta. On -15 mut tämän tuulen kanssa tuntuu about -30. Ihan jees sen suhteen.

Lahjaksi toivoisin tissit: livenä: täällä. Sit voisin: tulla: onnelliseks.

Onnea! Minä tulen tiistaina perässä. Tosin vuoden jäljessä.
Siellä on vaan karvasia siperialaisia miestissejä sulle. Nauti niistä.

Nyt mää kiroan. Vittusaatana ku tekee kipiää eikä suutakaa saa auki kunnolla. Eilen kävin putsauttamassa tuon viisurin kolon eikä se lääkäri määränny mitään antibioottikuuria mulle. Vitunvitunvittu.

Back
Ylös Bottom