Kolm viimistä. Definetly.Juokaa pojat Karjalaa tai Olvia.
Loppuu tuo hölmöily. Ei elämästä kannata tehdä liian vaikeeta.
Juhlamokkaa. Olvia. Lihamureketta. Perunamuusia. Suolakurkkua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolm viimistä. Definetly.Juokaa pojat Karjalaa tai Olvia.
Loppuu tuo hölmöily. Ei elämästä kannata tehdä liian vaikeeta.
Juhlamokkaa. Olvia. Lihamureketta. Perunamuusia. Suolakurkkua.
Oho, Irma ja 69 samassa lauseessa.olen muuten,kuntit,laittanu tässä keski se kä vahvempia oluita se kä rok se kä pop se kä jazz musiikkia kuunnellessa Irmalle niin paljon tekstiviestejä että akku on huvennut 69% -> 30%
hihihihihi
Mun on pantu Skotlannissa, mutta se on muuten jännä, että se ei vanhene lainkaan, vaikka aikaa kuluu. Se on 16-vuotiasta vielä 20 vuodenkin päästä. Kyllä tässä pieni ihminen on ymmällään tällaisten suurten asioiden äärellä. Laitoin muuten hetki sitten Duvelin jääkaappiin, kun alkoi tekemään mieli jotain sen kaltaista.minä en tiedä juuri vetelemäni ikää
sen tiedän että se on pantu assjoella,mutta koska
Et laihdu, korjaat sen kuitenkin jollain muulla. Herokin kiristyy, turhaan. Osta siis ensikerralla parempaa olutta.Tympeältä ja vetiseltä maistuu kalja. Taidan valua jälkeen kokonaisvaltaiseen askeesiin...jos vaikka laihtuisi palkinnoksi.
Aina olen ennenkin laihtunut askeesikaudellaEt laihdu, korjaat sen kuitenkin jollain muulla. Herokin kiristyy, turhaan. Osta siis ensikerralla parempaa olutta.
Vaikkain, kaikki oluet on. Pahoja.

Juo hyvä nainen jotain hyvää olutta, niin ei tartte kärsiä tollaisista.Tympeältä ja vetiseltä maistuu kalja. Taidan valua jälkeen kokonaisvaltaiseen askeesiin...jos vaikka laihtuisi palkinnoksi.